karl ejnar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

TbCp

Hvor er det godt at du får ham ud af kroppen.... Karl Klaphat!!!
Han ved da ikke hvad han går glip af med de to tøser...

Lækkert sæt!!! Jeg har selv 4 gamle stole fra min mors børnehaven stående, som jeg gerne vil sætte i stand + et bord.... men synes bare ikke lige overskuddet er til det pt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

"hvorfor bor far et andet sted?"

jeg ved det ikke trine, jeg tænker selv rigtig rigtig meget på det

Den tror jeg så først kommer om et par år.

Og så er deres hjerne mere udvilket til at kunne forstå en længere forklaring.

Så, måske vi lige skal tales ved om et par år, om hvad vi så skal sige.

Anmeld

25. marts 2011

Barbamama

Hvor er det GODT at det hjælper dig fremad!!!! Og ja det er sgu også mig en gåde at man ikke ønsker at vide hvordan det går ens børn! Men ok det må sgu ligge til navnet!

Jeg er da død misundelig på de møbler der!!! Jeg vil også gerne have noget til Carla men jeg har forelsket mig i den der bænk jeg lagde et link ind til for ikke så længe siden!

Anmeld

25. marts 2011

Ida.

Milka skriver:

tror jeg er på vej mod indre ro. jeg er optimistisk!

et lille tip: almindelige sofaborde er også gode som børneborde, da de er ca. samme højde. så kan man udvide søgningen lidt 

Uh clever - tak for tippet

Anmeld

25. marts 2011

sarahb

jeg tænkte lige på hele situationen med K igår, og så kommer jeg ind til et indlæg i dag om ham. Ville ha spurgt dig Privat om der var noget som helst nyt...
Men det er der jo så ikk..
Hvordan ville du ha det hvis han pludselig kom og ville tage en del i det, eller du rendte på ham på gaden...

Han er jo en stor umandlig "mand" Get a grib maaaaan!!!

Anmeld

26. marts 2011

JustAnotherName

kan ikke huske om jeg har fortalt jer det før, men sådan hedder pigernes far: karl ejnar. det ikke en joke. manden hedder karl ejnar.

nå. ikke noget nyt om ham, men lidt nyt om mig og om hvordan jeg har det med karl ejnar. som i ved går jeg til psykolog nu, og vi har brugt de sidste par sessioner på at tale ham igennem, og gud hvor gør det bare godt. det har virkelig hjulpet mig til at indse hvor dybt uansvarlig han er (og bliver ved med at være). det vidste jeg selvfølgelig allerede, men jeg ser på det med nye øjne nu. jeg har haft meget svært ved at forstå hvordan man bare kan vende sine børn ryggen, og det har jeg sådan set stadig, men jeg har fået hjælp til ligesom at komme forbi det og koncentrere mig om at se fremad i stedet.

jeg føler mig faktisk gladere end jeg har gjort længe (bortset fra forkølelse og trodsige tvillinger) 

noget helt andet er at jeg stadig elsker min genbrug vildt meget fandt dette runde bord + tre stole til tøserne til ingen penge. yay!

Fedt, sikke skønt at læse. Jeg håber det kun fortsætter sådan fremover - med blikket fremad, og med lidt mere overskud i sindet og smil på læben (det kan også sidde inde i hovedet nemlig)

JÆSS! Jeg er også vildt begejstret for genbrugsfund.
Jeg fandt fx. denne hoppe-hest på genbrug til 15 kr (nyprisen er 299,-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.