Milka skriver:
kan ikke huske om jeg har fortalt jer det før, men sådan hedder pigernes far: karl ejnar. det ikke en joke. manden hedder karl ejnar.
nå. ikke noget nyt om ham, men lidt nyt om mig og om hvordan jeg har det med karl ejnar. som i ved går jeg til psykolog nu, og vi har brugt de sidste par sessioner på at tale ham igennem, og gud hvor gør det bare godt. det har virkelig hjulpet mig til at indse hvor dybt uansvarlig han er (og bliver ved med at være). det vidste jeg selvfølgelig allerede, men jeg ser på det med nye øjne nu. jeg har haft meget svært ved at forstå hvordan man bare kan vende sine børn ryggen, og det har jeg sådan set stadig, men jeg har fået hjælp til ligesom at komme forbi det og koncentrere mig om at se fremad i stedet.
jeg føler mig faktisk gladere end jeg har gjort længe (bortset fra forkølelse og trodsige tvillinger) 
noget helt andet er at jeg stadig elsker min genbrug vildt meget
fandt dette runde bord + tre stole til tøserne til ingen penge. yay!
Hvor er det dejligt, at du ligesom har flyttet fokus fra Karl Ejner. Han rumster meget i mit hovedet for tiden, altså ikke Karl Ejner, men Nicolaj... M er nemlig begyndt at tale meget om far, hvor min far osv. 
Det er cool det bord, jeg er heller ikke fan af firkante borde, så M har også et rundt bord, dog i metal.
Det glæder mig, at der begyndt at være forårsstemming i dit sind 
Anmeld