karl ejnar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Ni-ko-li-ne

NaFe skriver:

ej det bord og stole har F også..det fra ILVA..og faktisk rimeligt dyrt... genbrug er da ikke så ringe endda så...

Ilva siger du? DER SKAL JEG HEN!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg vil aldrig komme til at forstå de mennesker der fuldstændigt fravælger deres børn! men det er rigtig godt at høre at du får hjælp til at flytte fokus! og endnu bedre at du rent faktisk er gladere end du længe har været!!!

og det dersens borde-stole sæt!!! nøjs, jeg er da slet ikke misundelig!!!! men hvis du ser flere af dem... så riiiiiiiiiiiiiiiiing eller skriv!!! så køber vi det!!!!! de der stole elsker jeg bare!!!

de andre børnemøbler i træ er jeg ikke stolt af!

Nikoline flækkede jo sit øjenbryn på sådan et møbel, en slagbænk! så jeg har virkelig ikke lyst at købe mere af det shit...

sådan noget af ældre dato er langt bedre!

altså - folk der laver firkantede borde til små børn burde fyres som designere, for børn kommer rendende og knalder hovedet på hjørnet (og flækker øjenbryn)!

du må godt få stolene! jeg vil alligevel bytte dem ud med skamler. der er 3. you want?

Anmeld

25. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

altså - folk der laver firkantede borde til små børn burde fyres som designere, for børn kommer rendende og knalder hovedet på hjørnet (og flækker øjenbryn)!

du må godt få stolene! jeg vil alligevel bytte dem ud med skamler. der er 3. you want?

ja og skarpe kanter, hvad sker der lige for det???

ej mener du det Camilla? hvad vil du have for dem? vi kan hente dem når vi igen kommer over, ellers kan min moster eller bror hente dem hvis de står og fylder...

hvad er det for nogle skamler du vil have i stedet?

Anmeld

25. marts 2011

Milka

ja og skarpe kanter, hvad sker der lige for det???

ej mener du det Camilla? hvad vil du have for dem? vi kan hente dem når vi igen kommer over, ellers kan min moster eller bror hente dem hvis de står og fylder...

hvad er det for nogle skamler du vil have i stedet?

du skal ikke give noget for dem jeg stiller dem bare ned i kælderen når jeg har fundet nogen skamler. så kan i hente når det passer jer

Anmeld

25. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

du skal ikke give noget for dem jeg stiller dem bare ned i kælderen når jeg har fundet nogen skamler. 

ej! tusind tusind tak!!!!!!!!!! jeg lover at vi personligt møder op efter dem, så kan Nikoline og bøtterne lære hinanden en masse narrestreger... Og Nikoline kan fortælle Luca hvor skønt et er når man først har vænnet sig til at kunne høre...

Anmeld

25. marts 2011

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

ej! tusind tusind tak!!!!!!!!!! jeg lover at vi personligt møder op efter dem, så kan Nikoline og bøtterne lære hinanden en masse narrestreger... Og Nikoline kan fortælle Luca hvor skønt et er når man først har vænnet sig til at kunne høre...

jamen det er en aftale så hyggeligt!

Anmeld

25. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

jamen det er en aftale så hyggeligt!

jah! to styks bøtter i trodsealder og et styks Nikoline i trodsealder.... hvilken fest!

Anmeld

25. marts 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

kan ikke huske om jeg har fortalt jer det før, men sådan hedder pigernes far: karl ejnar. det ikke en joke. manden hedder karl ejnar.

nå. ikke noget nyt om ham, men lidt nyt om mig og om hvordan jeg har det med karl ejnar. som i ved går jeg til psykolog nu, og vi har brugt de sidste par sessioner på at tale ham igennem, og gud hvor gør det bare godt. det har virkelig hjulpet mig til at indse hvor dybt uansvarlig han er (og bliver ved med at være). det vidste jeg selvfølgelig allerede, men jeg ser på det med nye øjne nu. jeg har haft meget svært ved at forstå hvordan man bare kan vende sine børn ryggen, og det har jeg sådan set stadig, men jeg har fået hjælp til ligesom at komme forbi det og koncentrere mig om at se fremad i stedet.

jeg føler mig faktisk gladere end jeg har gjort længe (bortset fra forkølelse og trodsige tvillinger) 

noget helt andet er at jeg stadig elsker min genbrug vildt meget fandt dette runde bord + tre stole til tøserne til ingen penge. yay!

Hvor er det dejligt, at du ligesom har flyttet fokus fra Karl Ejner. Han rumster meget i mit hovedet for tiden, altså ikke Karl Ejner, men Nicolaj... M er nemlig begyndt at tale meget om far, hvor min far osv.

Det er cool det bord, jeg er heller ikke fan af firkante borde, så M har også et rundt bord, dog i metal.

Det glæder mig, at der begyndt at være forårsstemming i dit sind

Anmeld

25. marts 2011

Milka

Rose <3 skriver:

Hvor er det dejligt, at du ligesom har flyttet fokus fra Karl Ejner. Han rumster meget i mit hovedet for tiden, altså ikke Karl Ejner, men Nicolaj... M er nemlig begyndt at tale meget om far, hvor min far osv.

Det er cool det bord, jeg er heller ikke fan af firkante borde, så M har også et rundt bord, dog i metal.

Det glæder mig, at der begyndt at være forårsstemming i dit sind

hvad svarer du så, når hun spørger?

pigerne er ikke så fremme i sproget så de kan spørge efter deres far. men når de ser en mand med et barn peger de og siger far. og nogengange kalder de bedstefar for far.

Anmeld

25. marts 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

hvad svarer du så, når hun spørger?

pigerne er ikke så fremme i sproget så de kan spørge efter deres far. men når de ser en mand med et barn peger de og siger far. og nogengange kalder de bedstefar for far.

Jeg svare pt. at hendes far ikke er her lige nu. og det tager hun som gode vare. ENDNU.

Jeg tror det kommer af, at i dp taler de fortiden meget om, at M´s mor hedder Trine. Ls mor hedder og Ls far hedder osv med de to andre børn.

Når far til den ene pige kommer, kalder hun ham for far. "hej Far" jeg ved ikke rigtig om hun ved, hvad en far er, eller om det bare er nogle mænd der er far.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.