karl ejnar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.283 visninger
35 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Milka

kan ikke huske om jeg har fortalt jer det før, men sådan hedder pigernes far: karl ejnar. det ikke en joke. manden hedder karl ejnar.

nå. ikke noget nyt om ham, men lidt nyt om mig og om hvordan jeg har det med karl ejnar. som i ved går jeg til psykolog nu, og vi har brugt de sidste par sessioner på at tale ham igennem, og gud hvor gør det bare godt. det har virkelig hjulpet mig til at indse hvor dybt uansvarlig han er (og bliver ved med at være). det vidste jeg selvfølgelig allerede, men jeg ser på det med nye øjne nu. jeg har haft meget svært ved at forstå hvordan man bare kan vende sine børn ryggen, og det har jeg sådan set stadig, men jeg har fået hjælp til ligesom at komme forbi det og koncentrere mig om at se fremad i stedet.

jeg føler mig faktisk gladere end jeg har gjort længe (bortset fra forkølelse og trodsige tvillinger) 

noget helt andet er at jeg stadig elsker min genbrug vildt meget fandt dette runde bord + tre stole til tøserne til ingen penge. yay!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Jules

Det er altid godt at få nye øjne på tingene! 

Hvor ser det hyggeligt ud ... Jeg er aldrig rigtig heldig at finde de gode køb... Men jeg kigger nok ikke de rigtige steder  Hihi

Anmeld

25. marts 2011

anna-jonas

Karl Ejnar...........................Klaphat, velsagtens?? Synes det er skønt at du har fået talt ham igennem, for det svigt han har udsat dig og tøserne for, er et af de store.

Fedt bord, og stolene er jo ren kro-idyl. Har du malet sættet??

Anmeld

25. marts 2011

Milka

Jules skriver:

Det er altid godt at få nye øjne på tingene! 

Hvor ser det hyggeligt ud ... Jeg er aldrig rigtig heldig at finde de gode køb... Men jeg kigger nok ikke de rigtige steder  Hihi

min lokale genbrug er altså også ualmindeligt god! har været på udkig efter et rundt bord til pigerne længe, og pludselig stod det bare i vinduet dernede 

Anmeld

25. marts 2011

NaFe

ej det bord og stole har F også..det fra ILVA..og faktisk rimeligt dyrt... genbrug er da ikke så ringe endda så...

Anmeld

25. marts 2011

Milka

Karl Ejnar...........................Klaphat, velsagtens?? Synes det er skønt at du har fået talt ham igennem, for det svigt han har udsat dig og tøserne for, er et af de store.

Fedt bord, og stolene er jo ren kro-idyl. Har du malet sættet??

næ, sådan kom det. overveje at male det og sikfte stolene ud med skamler

Anmeld

25. marts 2011

Jules

Milka skriver:

min lokale genbrug er altså også ualmindeligt god! har været på udkig efter et rundt bord til pigerne længe, og pludselig stod det bare i vinduet dernede 

Hvor godt 

Anmeld

25. marts 2011

Karo

Det er også mig en gåde hvordan man kan vende ryggen til sit eget barn. Og så to så dejlige tøser................................manden må ikke være rigtig klog. Det kan godt være pigerne har været uheldige på far fronten, men tilgængæld fik de bonus på mor fronten

Dejligt bord og stole

Anmeld

25. marts 2011

Milka

Karo skriver:

Det er også mig en gåde hvordan man kan vende ryggen til sit eget barn. Og så to så dejlige tøser................................manden må ikke være rigtig klog. Det kan godt være pigerne har været uheldige på far fronten, men tilgængæld fik de bonus på mor fronten

Dejligt bord og stole

hvor er du sød!

Anmeld

25. marts 2011

Ni-ko-li-ne

jeg vil aldrig komme til at forstå de mennesker der fuldstændigt fravælger deres børn! men det er rigtig godt at høre at du får hjælp til at flytte fokus! og endnu bedre at du rent faktisk er gladere end du længe har været!!!

og det dersens borde-stole sæt!!! nøjs, jeg er da slet ikke misundelig!!!! men hvis du ser flere af dem... så riiiiiiiiiiiiiiiiing eller skriv!!! så køber vi det!!!!! de der stole elsker jeg bare!!!

de andre børnemøbler i træ er jeg ikke stolt af!

Nikoline flækkede jo sit øjenbryn på sådan et møbel, en slagbænk! så jeg har virkelig ikke lyst at købe mere af det shit...

sådan noget af ældre dato er langt bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.