Fødsel på Herlev....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

twinny

SkrukNu skriver:

Det gjorde de ikke hos mig i hvert fald, men vi spurgte heller ikke efter det og det ville jeg nok heller ikke gøre hvis jeg var dig... Det er jo slet ikke noget de kan sige med sikkerhed..

Meen da vi var inde til NF fik vi med det samme tid til MD og der sagde JM at hvis man gerne ville vide kønnet skulle man bare sige til, for så kiggede de gerne efter det.. Og faktisk skulle man helst sige det hvis man IKKE ville vide kønnet, så de ikke kom til at røbe det ved at scanne så man kunne se det..

Okay..... tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

Okay..... tak

Så lidt da.. 

Håber I får en rigtig god oplevelse til NF..

Er det okay hvis jeg ansøger om dit venskab?

Anmeld

23. marts 2011

twinny

SkrukNu skriver:

Så lidt da.. 

Håber I får en rigtig god oplevelse til NF..

Er det okay hvis jeg ansøger om dit venskab?

self...

Anmeld

23. marts 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

self...

Det er hermed gjort..

Anmeld

23. marts 2011

mortilnoahogmelina

Jeg har være SÅÅÅÅ glad for at have født på Herlev , jeg havde kun gode erfaringer og oplevelser hele vejen igennem  

Så frygt ikk det . - det var simpelthen det sødeste personale og virkelig hjælpsomme under fødslen  

Og de var rigtig søde da jeg kom op på barsels gangen os . 

jeg kan kun sige det var bare perfekt  

Anmeld

23. marts 2011

twinny

Pernille08 skriver:

Jeg har være SÅÅÅÅ glad for at have født på Herlev , jeg havde kun gode erfaringer og oplevelser hele vejen igennem  

Så frygt ikk det . - det var simpelthen det sødeste personale og virkelig hjælpsomme under fødslen  

Og de var rigtig søde da jeg kom op på barsels gangen os . 

jeg kan kun sige det var bare perfekt  

okay tak for din version....

Anmeld

23. marts 2011

Charlotte Wberg

Jeg har ikke selv født på Herlev, men min ene kusine fødte der for ikke så længe siden. Efter fødslen spurgte de om hun ikke skulle hjem... Det var midt om natten og det havde taget lidt tid så hun var træt og ville egentlig gerne lige overnatte. Så de fik af vide at de kunne sove i en undersøgelses stue og skulle tage hjem inden 8 for der mødte folk ind på arbejde.. det synes jeg ikke lyder som en god oplevelse.. Selvom det var hendes fjerde... Gg Jeg selv fødte på Næstved og der ville de helst ikke af med mig gg

Anmeld

24. marts 2011

LIZO

jeg født på herlev nov 09..  havde lidt frygtet hvordan det var da jeg havde en meget dårlig oplevelse på glostrup  med den første..

jeg blev tilbudt akupunktur hver uge hele gravilitet fordi jeg havde bækkenløning første gang samt en meget sart ryg. og for læg kramper.. aldrig skulle jeg hører noget for det.. det var så min egen jm der gjord det, så vi fik altid lige lov at lytte til baby. og hvis jeg havde nogle spørgsmål så svaret hun.  hun var super god ( lotte bang)  jeg fik gravilitet kløe.  så var tit til kontrol og skulle scannes fordi jeg skulle sættes i gang..  havde en super nem fødsle. selvom jeg blev sat i gang. jm var sød. fik en pose med bleer til bebs og til mig. samt ligge inderlad til de første par dage. de ville ha jeg skulle blive, d ajeg har implatater, men takket nej for ville føde ambulant. 3 timer efter var vi hjemme..  vi havde fået toast og det hele. de kom alle og sagde farvel osv..

og til de 3 scanninger vi har været til. nf md og vægt har vi alle gange haft liam med. og hver gang har de taget sg tid til at forkalre liam var der var hvad.. 

Anmeld

24. marts 2011

Tut

Begge mine unger er født der.

1. gang - Helt forfærdeligt!

2. gang - FANTASTISK!

1. gang - juli 2007, jeg blev sat i gang da jeg var 41+0, og selve fødslen gik egentligt OK, bortset fra at det var et helt nyuddannet JM, der var MEGET usikker, så hun kaldte hele tiden på en læge, og da min søn fik lidt problemer med hjertelyden, panikkede hun lidt og lige pludselig var der læger og børnelæger og en rend af mennesker - hvilket, set i bagspejlet, var lidt overdrevet.

Han endte med at blive taget med sugekop og jeg revnede en del og mistede meget blod, men de kiggede stortset aldrig til mig, for at se hvordan jeg havde det - Før jeg mistede bevidstheden og min mand flåede i den røde snor, så kom de.

Efterfølgende fik jeg en stafylikok (staves) infektion.

Og jeg gik rundt med et revnet "røvhul" i 6 mdr. efter. Jeg havde mange smerter og blødte meget når jeg var på toilettet, min læge ordinerede bare noget mod hæmorider pr. tlf, uden at ville se mig, og da det ikke hjalp prøvede hun noget nyt, indtil jeg da min søn var 5 mdr. kom til konsultation og endte med at blive sendt videre til en kirurg for at blive "lappet" - Herlev havde ikke engang undersøgt mig i numsen, trods jeg var sprunget SÅ meget i skeden.

2. gang - FANTASTISK!!!!!!!!

Jeg blev igen sat i gang 38+5 pga. meget svær bækkenløsning.

De satte mig igang 18.15 ved at tage mit vand, og jeg fødte 20.31. Den mest fantastiske fødsel og JM. En dame (50+) der hed Lene, hun sad stille og roligt under hele forløbet, og hun kunne hører på min vejrtrækning hvor lang jeg var i fødslen, og da hun kunne høre jeg fik presseveer, så tog hun gummihandsker på og 2 presseveer så var min datter ude. Og hun undersøgte mig ordenligt og gav sig virkelig tid, til også at vise os moderkagen - hun var helt igennem en drømme JM.

(hvis du tør, så ligger der en video af min datters fødsel på min profil, men den viser altså ALT, så du skal ikke være sart)

Jeg ville, til trods for den dårlige oplevelse første gang, føde på herlev igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.