Baby-støv skriver:
Jeg havde håbet på at føde på Gentofte, men fødeafdelingen er lukket... 
Jeg har dårlige erfaringer med Herlev hospital, dog har jeg ikk været på deres fødeafdeling. Der hvor jeg har været var personalet sure og meget beskidt på toiletterne...
Begrund gerne jeres svar... 
Har ikke selv født der men har en veninde der netop lige har født sit 3 barn på Herlev. De 2 store er også født der!
1 gang lå hun uden jordemoder, fra aktiv fødsel til hovedet var ude! 4½ time. Hendes mand forsøgte flere gange og få gang i én, og da hun fik presseveer, løb han ud på gangen og råbte nu føder hun altså. Der kom så en helt anden jordemoder, og hun så meget forvirret ud, og spurgte hvem de var? De havde simpelthen glemt hende under vagtskifte.
Hun blev ikke hjulpet med amning
2 gang, blev hun ved med og sige der var noget galt, hun følte hendes datter sad fast. Jordemoderen påstod at det kunne hun da ikke mærke, og om hun ville overtage hendes job?
JM siger hun skal presse, men hun har ingen presseveer og kan slet ikke mærke hendes datter så langt nede i bækkenet. Da min veninde begynder og blive dårlig, kommer der én og tager en blodprøve fra hendes datters hoved og han råber, hun skal ud NU!! Min veninde bliver lagt i fuld narkose på vej ned til operationsstuen. Det viser sig, at min veninde havde ret, hendes datter sad fast med armen og hovedet i bækkenet og var blevet så stresset at hendes hjerte slog minimalt.
3 gang, i sidste uge. Hun skulle have PK fordi moderkagen blokerede for "udgangen"
Selve KS gik super, men da de kommer op på afdelingen, går alt galt, de mener ikke hun har behov for noget hjælp da det er 3 gang og vil slet ikke lytte til hende..
Anmeld