Fødsel på Herlev....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

Okay... Jeg skal også til NF i næste uge....

Det kan være vi mødes derude... hehe

Jamen det kan du i hvert fald godt glæde dig til, jeg havde en rigtig god oplevelse med det, håber din oplevelse bliver ligeså god..

Hehe ja det kunne da tænkes... Vi tager til forældre aften nr. 1 d. 7/4, måske du også skal afsted der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

twinny

SkrukNu skriver:

Jamen det kan du i hvert fald godt glæde dig til, jeg havde en rigtig god oplevelse med det, håber din oplevelse bliver ligeså god..

Hehe ja det kunne da tænkes... Vi tager til forældre aften nr. 1 d. 7/4, måske du også skal afsted der?

arhhh 7 okt. så lige lidt senere...

Jeg håber det bliver godt... Men synes det er en høj procent, der har dårlige erfaringerne...

Anmeld

23. marts 2011

Maria.

Jeg har også haft en super god oplevelse derude, med søde jm'er og virkelig proffesionelt personale! Jeg skal ikke have flere børn, men skulle jeg tøvede jeg ikke et sekund med at føde der igen!

Anmeld

23. marts 2011

twinny

Maria. skriver:

Jeg har også haft en super god oplevelse derude, med søde jm'er og virkelig proffesionelt personale! Jeg skal ikke have flere børn, men skulle jeg tøvede jeg ikke et sekund med at føde der igen!

Okay lyder godt...

Anmeld

23. marts 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

arhhh 7 okt. så lige lidt senere...

Jeg håber det bliver godt... Men synes det er en høj procent, der har dårlige erfaringerne...

Arh okay, så I venter til Maj med første forældre aften, eller?

Ja jeg synes godt nok heller ikke historierne om de dårlige erfaringer lyder godt... Håber der kommer flere med gode oplevelser!!!

Anmeld

23. marts 2011

twinny

SkrukNu skriver:

Arh okay, så I venter til Maj med første forældre aften, eller?

Ja jeg synes godt nok heller ikke historierne om de dårlige erfaringer lyder godt... Håber der kommer flere med gode oplevelser!!!

Ja jeg ander det ikk endnu... Jeg har smidt det papir væk, hvor der står hvornår der er forældre aften...

Jaa, det er nogle grimme overlevelser...

Anmeld

23. marts 2011

twinny

Har i så nogle erfaringer med om de Gætter køn til NF???

Anmeld

23. marts 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

Ja jeg ander det ikk endnu... Jeg har smidt det papir væk, hvor der står hvornår der er forældre aften...

Jaa, det er nogle grimme overlevelser...

Aarh træls, men du kan se det inde på deres hjemmeside hvis det er /p>

http://www.herlevhospital.dk/menu/Afdelinger/Gynaekologisk_Obstetrisk_Afdeling/Graviditet+og+foedsel/Graviditet/Foraeldreaftener+p%C3%A5+hospitalet.htm

Ja det må man sige det er!!! Jeg håber nu ikke det er så slemt derinde, man skulle jo helst ikke blive skræmt fra at få barn nr. 2 jo...

Anmeld

23. marts 2011

twinny

Aarh træls, men du kan se det inde på deres hjemmeside hvis det er /p>

http://www.herlevhospital.dk/menu/Afdelinger/Gynaekologisk_Obstetrisk_Afdeling/Graviditet+og+foedsel/Graviditet/Foraeldreaftener+p%C3%A5+hospitalet.htm

Ja det må man sige det er!!! Jeg håber nu ikke det er så slemt derinde, man skulle jo helst ikke blive skræmt fra at få barn nr. 2 jo...

Ville de gætte køn?

mange tak.... gemmer jeg lige

Anmeld

23. marts 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

Har i så nogle erfaringer med om de Gætter køn til NF???

Det gjorde de ikke hos mig i hvert fald, men vi spurgte heller ikke efter det og det ville jeg nok heller ikke gøre hvis jeg var dig... Det er jo slet ikke noget de kan sige med sikkerhed..

Meen da vi var inde til NF fik vi med det samme tid til MD og der sagde JM at hvis man gerne ville vide kønnet skulle man bare sige til, for så kiggede de gerne efter det.. Og faktisk skulle man helst sige det hvis man IKKE ville vide kønnet, så de ikke kom til at røbe det ved at scanne så man kunne se det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.