Fødsel på Herlev....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: erfaring med Herlev

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.994 visninger
38 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

twinny

Jeg havde håbet på at føde på Gentofte, men fødeafdelingen er lukket...

Jeg har dårlige erfaringer med Herlev hospital, dog har jeg ikk været på deres fødeafdeling. Der hvor jeg har været var personalet sure og meget beskidt på toiletterne...

Begrund gerne jeres svar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Mig med maven

Jeg ville gøre det igen, hver dag! Eller det vil jeg nok ikke, men næste gang storken kommer forbi os, henter vi vores baby på herlev igen!

Anmeld

23. marts 2011

twinny

Mig med maven skriver:

Jeg ville gøre det igen, hver dag! Eller det vil jeg nok ikke, men næste gang storken kommer forbi os, henter vi vores baby på herlev igen!

Okay, kan du uddybe lidt med hvad var rigtig godt? for jeg har virkelig nogle fordomme om Herlev... Hvis det ikk tager for lang tid...

Anmeld

23. marts 2011

Mig med maven

Baby-støv skriver:

Okay, kan du uddybe lidt med hvad var rigtig godt? for jeg har virkelig nogle fordomme om Herlev... Hvis det ikk tager for lang tid...

Jamen jeg synes bare der blev taget rigtig godt i mod os, de tog sig tid til os, vores ønsker/krav blev opfyldt, personalet var meget professionelt men samtidig meget menneskelige. Og så der både taget sig af mig, mand og baby på en måde jeg ikke ville kunne have gjort bedre selv!

Hvad er dine fordomme?

Anmeld

23. marts 2011

twinny

Mig med maven skriver:

Jamen jeg synes bare der blev taget rigtig godt i mod os, de tog sig tid til os, vores ønsker/krav blev opfyldt, personalet var meget professionelt men samtidig meget menneskelige. Og så der både taget sig af mig, mand og baby på en måde jeg ikke ville kunne have gjort bedre selv!

Hvad er dine fordomme?

Jeg har ikke fået de undersøgelser som min læge bedt om.... De læger og sygeplejesker jeg havde var ekstremt sure og nedladende... Der var overdrevet beskidt på toiletterne og stuerne....

Anmeld

23. marts 2011

twinny

Folk der har stemt dårligt... hvorfor, hvis jeg må spørger?

Anmeld

23. marts 2011

ESV

Mig med maven skriver:

Hvad er dine fordomme?

Kunne ikke have sagt det bedre!!

Anmeld

23. marts 2011

twinny

ESV skriver:

Kunne ikke have sagt det bedre!!

Okay det lyder godt...

Anmeld

23. marts 2011

ESV

Baby-støv skriver:

Okay det lyder godt...

Jeg har også kun rosende ord tilovers for Herlev.

Havde en fantastisk JM både under graviditeten og hende til fødslen var om muligt mere fantastisk. Vi lå på barselsgangen næsten 3 dage, og de var SÅ søde hjælsomme og imødekommende.

Husk at alle afd ikke er ens, jeg har også en afd på Hrlev jeg ALDRIG vil ende på, men deres baby afdelinger er altså bare super!!

Anmeld

23. marts 2011

Karo

Jeg har kun gode erfaringer med Herlev hospital.

Jeg fødte min den ældste (Marcus på 2 1/2 år) der og det var en rigtig god oplevelse. Lige fra jormoderbesøgende til fødslen var alt bare perfekt. Vi valgte at komme på patient hotelet efter fødslen og det var bare en rigtig god oplevelse. Vi var meget tilfredse med Herlev og jeg ville gerne have født der anden gang også, men da var vi flyttet så derfor ikke Herlev denne gang.

Men altså kun positivt her fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.