nu graver jeg mig ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Vinker

Milka skriver:

ååååh tøser, jeg har det mega skidt - er blevet forkølet på den måde hvor hele kroppen gør ondt og man er svimmel og fryser og snotter og hoster og bare er elendig. jeg har lige stået og gloet mig selv i spejlet og jeg ligner virkelig et lig!

har samtidig en rædsom menstruation og bløder igennem alt. og så er jeg bare SUR.

prikken over i'et er at jeg ikke kan finde ud af at håndtere trodsalder. JEG KAN IKKE FINDE UD AF DET! mine døtre er frygtelige for tiden og jeg kan ikke holde dem ud. jeg skælder og smælder og kan overhovedet ikke rumme at de også har det hårdt.

lige om lidt ringer jeg til min mor og beder om hjælp. håber hun gider købe ind, hente pigerne og lave mad til os i aften. for jeg har virkelig bare lyst til at grave mig ned

Øv øv øv øv din stakkel :(

Rigtig god bedring. Håber du snart er ovenpå igen!

Kæmpe kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

TbCp

Scheisse!!!

Der er vist ikke andet at sige!!!

Håber du snart er på toppen igen, så der er lidt mere overskud at gøre godt med.

Anmeld

23. marts 2011

AnneBJ

Rigtig god bedring!! Og "fornøjelse" med trods-tøserne! Håber din mor kommer til redning i løbet af dagen!

Anmeld

23. marts 2011

anna-jonas

Håber at du fik en velfortjent pause, og at mormor tog over................

Har hun dem ikke fast en gang om ugen mere??

Anmeld

24. marts 2011

Milka

anna-jonas skriver:

Håber at du fik en velfortjent pause, og at mormor tog over................

Har hun dem ikke fast en gang om ugen mere??

lige før jul blev min mor ramt af leddegigt - havde mange smerter og kunne slet ikke passe små børn (kunne ikke engang holde på en kaffekop).

hun er kommet i behandling nu og har det bedre men er stadig sygemeldt fra sit arbejde. hun kan fx ikke skifte pigerne, eller løfte dem op, det gør for ondt i hænderne. 

så nej, hun har dem ikke en gang om ugen mere - vi besøger dem som regel i weekenden og ind i mellem kan hun hjælpe mig (som i går), selvom det er en kraftanstrengelse for hende.

Anmeld

24. marts 2011

JustAnotherName

jeg synes det er SÅ svært at se hvornår det er berettiget at skælde ud. synes ofte, når jeg skælder ud, at jeg umiddelbart efter tænker: shit mand, det var jo slet ikke på sin plads, det jeg lige gjore 

mig og min gode veninde mette og hendes tvillingedrenge var på legeplads sammen i weekenden og de har selvfølgelig samme problemer med trodsalderen (men værre end os, kunne jeg ved selvsyn konstatere). men vi blev enige om at der er noget ud over bare trodsalderen når der er to jævnaldrene der er sådan - de forstærker hinandens sindsstemning i den grad at der sjældent kun er ét hysterisk barn, men to. de er dybt uselvstændige og kopierer hinandens hidsighedsanfald. det er blevet umådelig svært at holde samling på tropperne!

og så har vi jo luca og hendes ører og her tager jeg det udgangspunkt at hendes klynk er reel, så hun får lov til at skabe sig lidt mere end søster, simpelthen fordi jeg ikke kan stå og skælde ud på en skrigende unge der muligvis har ondt i ørene.

sorry, det blev langt. og ja, jeg har mistet overblikket lidt, det kan jeg godt selv mærke. mormor kommer senere i dag og tager lidt over.

Sender dig en ordentlig krammer 

God bedring med både dig og Luca. Og vær så ikke så hård til at dømme dig selv. Du gør dit bedste, og du gør det godt!

Anmeld

24. marts 2011

Bondepigen

Milka skriver:

ååååh tøser, jeg har det mega skidt - er blevet forkølet på den måde hvor hele kroppen gør ondt og man er svimmel og fryser og snotter og hoster og bare er elendig. jeg har lige stået og gloet mig selv i spejlet og jeg ligner virkelig et lig!

har samtidig en rædsom menstruation og bløder igennem alt. og så er jeg bare SUR.

prikken over i'et er at jeg ikke kan finde ud af at håndtere trodsalder. JEG KAN IKKE FINDE UD AF DET! mine døtre er frygtelige for tiden og jeg kan ikke holde dem ud. jeg skælder og smælder og kan overhovedet ikke rumme at de også har det hårdt.

lige om lidt ringer jeg til min mor og beder om hjælp. håber hun gider købe ind, hente pigerne og lave mad til os i aften. for jeg har virkelig bare lyst til at grave mig ned

Skal vi grave os ned sammen?? Jeg kan heller ikke håndtere trodsalderen. Slet ikke som det er lige nu... Jeg har bækkenløsning og kan ikke gå, så Emma ved jo at jeg ikke kan komme efter hende eller noget, så når hun er træt og vi putter er hun begyndt at slå mig og rive mig i håret..og jeg reagerer ikke altid på den bedste måde, da jeg har smerter. Jeg prøver, meeen indimellem bliver der altså råbt lidt højt...og du har hele to på een gang, som osse gejler hinanden op...puha..

Kram og pøj pøj

Anmeld

24. marts 2011

Milka

JustAnotherName skriver:

Sender dig en ordentlig krammer 

God bedring med både dig og Luca. Og vær så ikke så hård til at dømme dig selv. Du gør dit bedste, og du gør det godt!

tak 

Anmeld

24. marts 2011

Milka

bondepigen skriver:

Skal vi grave os ned sammen?? Jeg kan heller ikke håndtere trodsalderen. Slet ikke som det er lige nu... Jeg har bækkenløsning og kan ikke gå, så Emma ved jo at jeg ikke kan komme efter hende eller noget, så når hun er træt og vi putter er hun begyndt at slå mig og rive mig i håret..og jeg reagerer ikke altid på den bedste måde, da jeg har smerter. Jeg prøver, meeen indimellem bliver der altså råbt lidt højt...og du har hele to på een gang, som osse gejler hinanden op...puha..

Kram og pøj pøj

det lyder eddermame hårdt!  og bækkenløsning ved jeg godt hvordan føles, av av av. håber snart barnet begynder at opføre sig ordentligt

Anmeld

24. marts 2011

Bondepigen

Milka skriver:

det lyder eddermame hårdt!  og bækkenløsning ved jeg godt hvordan føles, av av av. håber snart barnet begynder at opføre sig ordentligt

tak. Vi kan jo sammen håbe på et mirakel, som gør at vores tøser kommer rekordhurtigt over trodsalderen...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.