Milka skriver:
en øgle!! bille snakker meget om edderkopper for tiden: "æjakop" 
her er et scenario til dig (som skete for os i morges):
i sidder ved morgenbordet og dit barn får et hidsighedsflip af dimensioner fordi du "kom til" at hælde youghurt på hans müsli. han skriger og græder og vælter skålen og nu er der yoghurt over alt. hvad gør du, giver du et time out?
Yes det gør jeg inde på hans værelse må han sidde indtil han vil undskylde for hans opførsel, der går ikk ret længe så kommer han og siger undskyld og så er vi gode venner fortæller det var godt han siger undskyld og man altså ikke må kaste med maden og snakker ikke mere om det.
Og det der er lige hvad isaac også gør bare med sin mælk eller hvad der nu ellers lige ikke passer ham... Det er forfærdeligt.. Jeg har prøvet så meget, men nu kommer han med i køkkenet og jeg hælder yougurt i hans skål med hjælp fra ham, han tager selv en hånmful som han siger og drysser på. og evt et par rosiner for så er det gjort på "hans" måde og så slipper vi for den der tur.
Nu ved han når han får sit "flip" Så kigger han på mig inden han skal daske til noget og så siger jeg nej. Så flipper han bare ud og vælter ikke noget, og når han får sit flip så siger jeg Isaac det hjælper ikke noget at skrige og så lader jeg ham være.
Anmeld