ville du donere..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

LinLin

Anonym skriver:

ville du ikke være 'nervøs' for at barnet ville ligne dig? og du ville føle en slags mor forbindelse?

Det kan da godt være det ville ligne mig, men det ville være min venindes barn! Jeg har givet et æg videre, ikke et barn - det er sådan jeg ser på det  Og hvis jeg kunne hjælpe en tæt veninde på den måde ville det da være fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

L.J.L

DAs mor skriver:

Det kan da godt være det ville ligne mig, men det ville være min venindes barn! Jeg har givet et æg videre, ikke et barn - det er sådan jeg ser på det  Og hvis jeg kunne hjælpe en tæt veninde på den måde ville det da være fantastisk

Præcis!

Anmeld

22. marts 2011

ivfmarie

Jeg kunne ikke gøre det hvis jeg skulle se barnet vokse op. Men jeg ville rigtig gerne donere æg anonymt. Jeg er bar for gammel.

Måske skal vi lige tilføje at åben ægdonation i Danmark er forbudt - man må altså give/modtage æg hvis ikke det foregår anonymt.

HVIS I gerne vil hjælpe en veninde eller en bekendt, så kan I gøre det ved at donere alligevel - på den måde kan venteliste forkortes, og så kan det snart blive hendes tur til at få æg.

Donoræg er en mangelvare i Danmark, så hvis der sidder bare én imellem jer der fristes til at melde jer som donor pga af denne tråd - så er den hvert et bogstav, og hver en tanke værd!!

Tænk over det - giv æg af et godt hjerte  Og opfyldt nogens højeste ønske!

Anmeld

22. marts 2011

Wish upon a star

Jeg har stemt nej, for sæt nu jeg ikke selv ender med at få et barn, det kan jo være det ikke kan/vil sætte sig fast hos mig... Og så har jeg ikke lyst til at følge min venindes barn, og tænke at det måske kunne have været mit... I dont know, det er sku svært at forklare

Det skal dog lige siges at vi lige er gået i gang med IVF, og vi har besluttet at sige JA til at donere æg, hvis der er over det antal de har sagt man mindst selv skal have før man kan donere.

Vi håber selvfølgelig at vi bliver gravide, og ved første forsøg selvfølgelig Og jeg/vi vil gerne give andre muligheden for at prøve at blive gravide. Hvis vi kan 'få' et lille mirakel, så må vi også give noget igen, og det gør jeg gladeligt.

Anmeld

22. marts 2011

NinaNymannMadsen

nej. det ville føles forkert for mig at skulle se barnet vokse op

Anmeld

22. marts 2011

morethanperfect

Ja det kunne jeg godt

Anmeld

22. marts 2011

MigSS

Ja til min søster kunne jeg godt.. ikke andre, jeg ved hun ville behandle og opdrage det mindst lige så godt som mig selv, men ellers ikke nej..

Anmeld

22. marts 2011

kamtok

Jeg har svaret at det kommer an på venskabet. Ville gerne gøre det for en rigtig god og tæt veninde, og ellers ville jeg gøre det anonymt.

Anmeld

22. marts 2011

Mira0911

Nej herfra... 

Anmeld

22. marts 2011

Alberts/

jeg har stemt ja,,

men ville self kun give et æg hvis jeg vidste at den veninde ville passe godt på barnet,

jeg tror godt jeg kunne give æg, men vil ikk da jeg ikke ved om det ville føles forkert,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.