ville du donere..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: ville du donere æg til en bekendt eller en veninde velvidende at du ville komme til at se dette barn vokse op?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.412 visninger
62 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Anonym trådstarter

ja spørgsmålet giver lidt sig selv.

uddyb gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

BinaMor

Nej, men den aller største respekt til de der kan!!! hvilken gave er det at få. wauw. men jeg ville ikke kunne se det barn og vide det genetisk var mit.

Anmeld

22. marts 2011

Fru Nielsen

Ville ønske jeg kunne skrive ja, for havde jeg en rigtig god veninde som ikke kunne få børn, ville jeg ønske mere end noget andet at hun fik alt den hjælp hun kunne....

Men nej jeg kunne ikke donere til hende. Ville ligge alt for mange følelser i det, og føle barnet på en eller anden måde var mit, og det ville kun komme til at give problemer..... Så jeg har stemt nej!

Anmeld

22. marts 2011

oo

helt generelt ville jeg ikke kunne donere æg til nogen. jeg har selv haft svært ved at blive gravid og ville ikke kunne bære hvis andre fik "mit" barn.

men stor beundring til dem som kan!!

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

det er lige præcis sådan jeg selv ville ha det.. men ville ellers ønske jeg kunne. det må være den største gave.

Anmeld

22. marts 2011

LinLin

Ja det kunne jeg godt gøre!

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Ja det kunne jeg godt gøre!

ville du ikke være 'nervøs' for at barnet ville ligne dig? og du ville føle en slags mor forbindelse?

Anmeld

22. marts 2011

L.J.L

Ja hvis jeg havde rigeligt at give af og det var en meget tæt veninde. Har dog ingen rigtig tætte veninder så det ville aldrig blive aktuelt . Men hvis det var min søster ville jeg naturligvis hjælpe der hvor jeg kunne

Anmeld

22. marts 2011

Henriette1973

Jeg har stemt blankt.

Hvis jeg ikke selv havde de problemer jeg har, og det bare var "let" for mig at blive gravid. Så vil svaret helt klart være Ja.

Men da jeg jo har problemer med mine æg, vil jeg selv bruge dem der dur...

Hilsen

Henriette 

Anmeld

22. marts 2011

Rosa

Det kom meget an på til hvem... Spørgsmålet er hvad der ville gøre mig mest ondt - at se et barn vokse op med fantastiske forældre og vide at jeg var med til at sætte det liv i verden og måske opleve et stik i hjertet af og til - eller se min veninde gå livet igennem uden at opleve moderskabet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.