nogen fra tønder eller der omkring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

lykkekevin

lailamik skriver:

Jaa håber jeg også, aldrig for huritigt

nej hvor lang tid er det siden du virker meget afklaret men hvad der er sket op sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

lailamik

lykkekevin skriver:

nej hvor lang tid er det siden du virker meget afklaret men hvad der er sket op sådan

jeg fødte den 17. januar såååe.. 5mdr siden ..

Men jeg har også fået utrolig megen hjælp, men skal dog sige at når jeg tænker i detaljer om hvad skete så kan jeg også begynde at blive ked af det  men jo er sågodtsom på hesten igen

Anmeld

26. maj 2011

lykkekevin

lailamik skriver:

jeg fødte den 17. januar såååe.. 5mdr siden ..

Men jeg har også fået utrolig megen hjælp, men skal dog sige at når jeg tænker i detaljer om hvad skete så kan jeg også begynde at blive ked af det  men jo er sågodtsom på hesten igen

oki det er godt nok ikke lang tid siden tager ski hatten af syntes det er flot i allerede er kommet så langt.... jeg har selv mistet en lille en spåntan i uge 11+6 nåde dog ikke at være til scanning ind.. nu har jeg to dejlig unger og tror ikke den stå på flere børn her

Anmeld

26. maj 2011

lailamik

lykkekevin skriver:

oki det er godt nok ikke lang tid siden tager ski hatten af syntes det er flot i allerede er kommet så langt.... jeg har selv mistet en lille en spåntan i uge 11+6 nåde dog ikke at være til scanning ind.. nu har jeg to dejlig unger og tror ikke den stå på flere børn her

synes du ik ? synes at det virker som en evighed hehe .. måske fordi længslen efter en baby er så stor

Ej det er jeg altså ked af at høre  så du får lige en herfra håber jeg også engang skal til at ha 2 ligeså dejlige unger

Anmeld

26. maj 2011

lykkekevin

lailamik skriver:

synes du ik ? synes at det virker som en evighed hehe .. måske fordi længslen efter en baby er så stor

Ej det er jeg altså ked af at høre  så du får lige en herfra håber jeg også engang skal til at ha 2 ligeså dejlige unger

de er rigtig dejlig min unger de ligger tæt på hinanden og er 21 uddannet har børn dejlig venner perfekt familie ... og nu har jeg hele livet til at nyde min børn og familien det bare skønt....

nu er min søn 7 mdr og jeg syntes kun lige jeg har født ham kan slet ikke forstå han er så gammel allerede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.