nogen fra tønder eller der omkring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.629 visninger
44 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

lykkekevin

hejsa jeg ville høre om der er andre mødre fra tønder eller her omkring det kunne være lidt rat at have andre at snakke med

jeg er selv 21 år og mor til to

Lykke fra 09-08-09 Kevin fra 24-10-10

bor i tønder sammen med min forlovet og hvors to katte.

er uddannet sosu hjælper

håber at høre fra nogen

mvh Daisy

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Peanut

lykkekevin skriver:

hejsa jeg ville høre om der er andre mødre fra tønder eller her omkring det kunne være lidt rat at have andre at snakke med

er uddannet sosu hjælper

håber at høre fra nogen

mvh Daisy

Hej Daisy

Jeg bor i Kruså (oprindeligt fra kbh).

Er dog ikke mor endnu (men håber på det i 2012) 

Anmeld

22. marts 2011

lykkekevin

Peanut skriver:

Hej Daisy

Jeg bor i Kruså (oprindeligt fra kbh).

Er dog ikke mor endnu (men håber på det i 2012) 

det er helt fint hvor længe har du så været her over af og er der en lille en i maven ellers prøver i inu og hvad er din alder

Anmeld

22. marts 2011

Hansen97

lykkekevin skriver:

er uddannet sosu hjælper

håber at høre fra nogen

mvh Daisy

Hej
Bor i Øster Højst. 31 år, 2 børn, en dreng og en pige på 8 og 3.

Anmeld

22. marts 2011

lykkekevin

112233 skriver:

Hej
Bor i Øster Højst. 31 år, 2 børn, en dreng og en pige på 8 og 3.

hejsa så har du jo også været rimlig ung da du fik den 1 syntes du der har været nogen udfordinger i at være ung mor

Anmeld

22. marts 2011

Hansen97

lykkekevin skriver:

hejsa så har du jo også været rimlig ung da du fik den 1 syntes du der har været nogen udfordinger i at være ung mor

Nej jeg kan ikke se nogen ulemper... men det kommer nok an på hvor etableret man er.. vi havde været sammen i 5 år, lige købt hus osv..

Selvfølgelig er den første altid den sværeste og din livserfaring er ikke så stor...

Men svært har det for mig ikke været...

Og nu kan jeg kun se fordelen ved at når jeg er i starten af 40'erne er min dreng 18 og pigen godt på vej...

Min og mandens tid kommer der hvor vi stadig er forholdsvis "unge" og kan lave mange ting sammen.

Jeg blev steriliseret i juni 2009 og har ikke en dag fortrudt det.. vi har de børn vi skal have!!

Anmeld

22. marts 2011

lykkekevin

112233 skriver:

Nej jeg kan ikke se nogen ulemper... men det kommer nok an på hvor etableret man er.. vi havde været sammen i 5 år, lige købt hus osv..

Selvfølgelig er den første altid den sværeste og din livserfaring er ikke så stor...

Men svært har det for mig ikke været...

Og nu kan jeg kun se fordelen ved at når jeg er i starten af 40'erne er min dreng 18 og pigen godt på vej...

Min og mandens tid kommer der hvor vi stadig er forholdsvis "unge" og kan lave mange ting sammen.

Jeg blev steriliseret i juni 2009 og har ikke en dag fortrudt det.. vi har de børn vi skal have!!

det lyder dejlig vi har også de børn i skal have og ønsker ikke flere jeg er for ung til de vil gøre det på mig så jeg skal have humon spiral i nu her.

jeg har ind til vider heller ikke mødt de store udfordringer i at være ung mor vi har lidt med den store da hun har en ekster bro i hjernen som gør hun bruger begge hjerne halvdele på en gang så men nogen ting er hun lidt hurtiger osv og kan have gang i for meget.

vi har kun været sammen i 3 år og bor i rakke hus det gik lige stærkt men vi fortryder ingen ting de er begge en smutter havde p-ring  men elsker dem begge.

jeg syntes bare der er mange fordomme af andre når man er ung mor og høre tit er det ikke dum osv.

men ærlig så er jeg super gjlad for jeg nåde at få mig en udd

Anmeld

22. marts 2011

Peanut

lykkekevin skriver:

det er helt fint hvor længe har du så været her over af og er der en lille en i maven ellers prøver i inu og hvad er din alder

Har boet her i 4 år. 

Jeg er 23 år gammel 

Og nej, der er ikke en lille en i maven, men det bliver der forhåbentlig til sommer/efteråret 

Arbejder i øvrigt med landbrug 

Anmeld

22. marts 2011

lykkekevin

Peanut skriver:

Har boet her i 4 år. 

Jeg er 23 år gammel 

Og nej, der er ikke en lille en i maven, men det bliver der forhåbentlig til sommer/efteråret 

Arbejder i øvrigt med landbrug 

det kunne da være rat hvis der så kom noget der når i ønsker det. det er rigtig dejlig med sådan nogen små jeg glder mig bare til at kommeigang jeg har gået hjemme siden feberua 2009 så nu mangler jeg at være sammen med voksne hvor det ikke handler om små baby og bleer hele tiden

Anmeld

22. marts 2011

UngMor83

Halløjsa Daisy !!!

Sonja her. Vi kender jo hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.