nogen fra tønder eller der omkring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

peitersen23

lykkekevin skriver:

tro mig ville jeg også gerne bliver skør af bare at gå hjemme

ja det bliver jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Loan

Hej Daisy

Du kan da få en lille hilsen fra mig os. Jeg er 19 år og lige flyttet til Bolderslev for nogle måneder siden.

Jeg har en lille i maven, og på udkig efter bolig med kæresten lige udenfor Øster Højst.

Anmeld

24. maj 2011

lykkekevin

Loan skriver:

Hej Daisy

Du kan da få en lille hilsen fra mig os. Jeg er 19 år og lige flyttet til Bolderslev for nogle måneder siden.

Jeg har en lille i maven, og på udkig efter bolig med kæresten lige udenfor Øster Højst.

hejsa det lyder da bare rigtig dejlig ... hvor langt er du henne og sådan.. her er min den lille 7 mdr i dag rigtig dejlig... og den stor bliver 2 til august

Anmeld

26. maj 2011

Loan

lykkekevin skriver:

hejsa det lyder da bare rigtig dejlig ... hvor langt er du henne og sådan.. her er min den lille 7 mdr i dag rigtig dejlig... og den stor bliver 2 til august

Jeg ved faktisk ikke helt hvor langt henne jeg er præcist.
D. 14/4 fandt jeg ud af det tidligt om morgen, fordi min mens var udeblevet.

Vil dog sige; Nøj hvor kan man se maven tidligt, har et par bukser der allerede føleses noget stramme om livet.

Anmeld

26. maj 2011

lykkekevin

Loan skriver:

Jeg ved faktisk ikke helt hvor langt henne jeg er præcist.
D. 14/4 fandt jeg ud af det tidligt om morgen, fordi min mens var udeblevet.

Vil dog sige; Nøj hvor kan man se maven tidligt, har et par bukser der allerede føleses noget stramme om livet.

oki hehe ja så er du jo ikke helt så langt hen i nu men stort tillykke med det....

ja det er enlig underlig man vokser så hurtig ud af det normale tøj nu har jeg set scannings billeder fra både uge 5+, 9+ 11+ 12+ 19+ 27+ 31+ 37 og mener der er to mere kan bare ikke lige huske hvornår 

og i uge 5 liner det ikke engang et meneske rigtig i nu og er kun 2 cm

Anmeld

26. maj 2011

lailamik

Kommer fra Færøeren, men min kæreste kommer fra Skærbæk -ved ikke om det også tæller ?

Vi har en lille dreng i himmlen, men håber at få en mave snart  

Anmeld

26. maj 2011

lykkekevin

lailamik skriver:

Kommer fra Færøeren, men min kæreste kommer fra Skærbæk -ved ikke om det også tæller ?

Vi har en lille dreng i himmlen, men håber at få en mave snart  

det tæller skam fint...

det gør min meget ondt at høre med jeres lille dreng

hvis jeg må have lov at spørge hvad der er sket hvor lang hun du var eller om han var født

Anmeld

26. maj 2011

lailamik

lykkekevin skriver:

det tæller skam fint...

det gør min meget ondt at høre med jeres lille dreng

hvis jeg må have lov at spørge hvad der er sket hvor lang hun du var eller om han var født

tja .. var kommet 19+4 da jeg lige pludslige får et stort chok fra min dumme far, så begyndte at få veer 1½ dag efter det, men på det tidspunkt havde jeg ingen idé over at det var veer eftersom det var min første

så jeg skulle selvfølgelig spille hard core, og sagde det slet ikke gjorde ondt, fordi alle siger at jeg altid piver så meget heh, da jeg så endelig indrømmer at det gør ondt måtte jeg vente i 1-2 timer fordi der ikke var nogen at ringe til, og lægevakten åbner først kl 16 her på Fæøerne ..

Da det var 1times kørsel til hospitalet fødte jeg halvejs i bilen, -dog nåede jeg lige ind i skadestuen og 15min efter fødte jeg den lille.

Lille William ligger nu begravet i samme grav som min bedstefar

Anmeld

26. maj 2011

lykkekevin

lailamik skriver:

tja .. var kommet 19+4 da jeg lige pludslige får et stort chok fra min dumme far, så begyndte at få veer 1½ dag efter det, men på det tidspunkt havde jeg ingen idé over at det var veer eftersom det var min første

så jeg skulle selvfølgelig spille hard core, og sagde det slet ikke gjorde ondt, fordi alle siger at jeg altid piver så meget heh, da jeg så endelig indrømmer at det gør ondt måtte jeg vente i 1-2 timer fordi der ikke var nogen at ringe til, og lægevakten åbner først kl 16 her på Fæøerne ..

Da det var 1times kørsel til hospitalet fødte jeg halvejs i bilen, -dog nåede jeg lige ind i skadestuen og 15min efter fødte jeg den lille.

Lille William ligger nu begravet i samme grav som min bedstefar

puha det gør mig godt nok ondt at høre ved i hvad årsagen til det var.. og håber da snart i får en lille ny i maven

Anmeld

26. maj 2011

lailamik

lykkekevin skriver:

puha det gør mig godt nok ondt at høre ved i hvad årsagen til det var.. og håber da snart i får en lille ny i maven

Jaa håber jeg også, aldrig for huritigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.