nogen fra tønder eller der omkring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

peitersen23

uh ja okay .. så håber jeg da du får noget arbejde hurtig

jeg er 16+2 henne .

og lige nu arbejde jeg ved mette neilsen kører ud fra  richtsenes plejecenter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

lykkekevin

uh ja okay .. så håber jeg da du får noget arbejde hurtig

jeg er 16+2 henne .

og lige nu arbejde jeg ved mette neilsen kører ud fra  richtsenes plejecenter.

oki det er bare et dejlig sted at være der ville jeg gerne ud igen har været over i hus B i noget tid sådan noget praktik noget.

vil ned og snakke med dem her en af dagene regner jeg med i håb om de kunne bruge mig

Anmeld

2. april 2011

peitersen23

lykkekevin skriver:

oki det er bare et dejlig sted at være der ville jeg gerne ud igen har været over i hus B i noget tid sådan noget praktik noget.

vil ned og snakke med dem her en af dagene regner jeg med i håb om de kunne bruge mig

ja det har jeg også hørt det er

jamen det sys jeg da du skal gør kunne jo være de havde noget arbejde til dig

Anmeld

2. april 2011

lykkekevin

peitersen23 skriver:

ja det har jeg også hørt det er

jamen det sys jeg da du skal gør kunne jo være de havde noget arbejde til dig

ja det kunne da være skøndt var det en lille planlagt lille en der ligger i maven. og hvad med kønet er det noget i ønsker og er der en eller to små baby.

og er der en grund til du er sygmeldt

Anmeld

2. april 2011

peitersen23

lykkekevin skriver:

ja det kunne da være skøndt var det en lille planlagt lille en der ligger i maven. og hvad med kønet er det noget i ønsker og er der en eller to små baby.

og er der en grund til du er sygmeldt

nej kan ikke sige den var planlagt. men jeg gik af min mini-piller fordi jeg blev syg af dem. og ja så viste vi det kunne ske og vi glæder os rigtig meget

kønnet ved vi ikke endnu.. vi er ligeglade hvad det bliver, bare det er et sund barn og der er kun en

og grund til min sygemeldning er dagligt kvamle og opkast. og er begyndt at få en svagt bækkenløsning, der gør ondt

Anmeld

2. april 2011

lykkekevin

peitersen23 skriver:

nej kan ikke sige den var planlagt. men jeg gik af min mini-piller fordi jeg blev syg af dem. og ja så viste vi det kunne ske og vi glæder os rigtig meget

kønnet ved vi ikke endnu.. vi er ligeglade hvad det bliver, bare det er et sund barn og der er kun en

og grund til min sygemeldning er dagligt kvamle og opkast. og er begyndt at få en svagt bækkenløsning, der gør ondt

oki øv jeg havde også meget kvalme og sådan med den store. og med den lille ja der var alt snart galt, meget svær bækkenløsning fra uge 16 og var til hjerte undersøgelse da jeg blev blå om munden og hænder. dog var det en rigtgi drømme fødsel i forhold til den 1

Lykke havde snyde veer i 4 dagen med ´3 min imellem og varet i 1 min men fra aktiv fødsel tog det 5 timer 15 min.

Kevin fik jeg den første vee kl 15 og kl 17 05 var han ude så 2 timer 5 min. fra aktiv fødsel 35 min så det var en drøm  

Anmeld

2. april 2011

peitersen23

lykkekevin skriver:

oki øv jeg havde også meget kvalme og sådan med den store. og med den lille ja der var alt snart galt, meget svær bækkenløsning fra uge 16 og var til hjerte undersøgelse da jeg blev blå om munden og hænder. dog var det en rigtgi drømme fødsel i forhold til den 1

Lykke havde snyde veer i 4 dagen med ´3 min imellem og varet i 1 min men fra aktiv fødsel tog det 5 timer 15 min.

Kevin fik jeg den første vee kl 15 og kl 17 05 var han ude så 2 timer 5 min. fra aktiv fødsel 35 min så det var en drøm  

ja okay.

kan sige min kvamle og det er ved at gå over igen, kommer en gang i mellem. men håbede jeg kunne starte på at arbejde lidt igen. men ved bare ikke om det er en god ide med en svagt bækkenløsning.

Anmeld

2. april 2011

lykkekevin

peitersen23 skriver:

ja okay.

kan sige min kvamle og det er ved at gå over igen, kommer en gang i mellem. men håbede jeg kunne starte på at arbejde lidt igen. men ved bare ikke om det er en god ide med en svagt bækkenløsning.

tror du skal snakke med lægen jeg ville sige nej for der er jo løft og sådan med det arbejde og cykel osv

Anmeld

2. april 2011

peitersen23

lykkekevin skriver:

tror du skal snakke med lægen jeg ville sige nej for der er jo løft og sådan med det arbejde og cykel osv

ja det er rigtig nok . men det er surt for ville gerne i gang i igen .

Anmeld

2. april 2011

lykkekevin

peitersen23 skriver:

ja det er rigtig nok . men det er surt for ville gerne i gang i igen .

tro mig ville jeg også gerne bliver skør af bare at gå hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.