Nu over tid ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

piadas

Øhøøm, Anne - var der egentlig ikke noget med, at du havde bestemt dig for, at du ville føde d. 29. marts? Det mener jeg, du skrev for lang tid siden...fordi så ville du i hvert fald ikke blive utålmodig, hvis du nu på forhånd regnede med at gå over tid!!!!

fra én som også på forhånd havde bestemt sig for ikke at blive utålmodig, fordi oddsene for at gå over tid lige som var ret høje...men jeg blev jo heldigvis heller ikke utålmodig, vel?!

Og jo, Carina - lad os allesammen blive gravide på samme tid igen, så vi kan komme i samme mødregruppe en gang til!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Øhøøm, Anne - var der egentlig ikke noget med, at du havde bestemt dig for, at du ville føde d. 29. marts? Det mener jeg, du skrev for lang tid siden...fordi så ville du i hvert fald ikke blive utålmodig, hvis du nu på forhånd regnede med at gå over tid!!!!

fra én som også på forhånd havde bestemt sig for ikke at blive utålmodig, fordi oddsene for at gå over tid lige som var ret høje...men jeg blev jo heldigvis heller ikke utålmodig, vel?!

Og jo, Carina - lad os allesammen blive gravide på samme tid igen, så vi kan komme i samme mødregruppe en gang til!!

Jo Pia, jeg havde drømt at jeg fødte en lille mørkhåret pige d. 29. marts.. Hun vejede 3145 g. og var 51 cm lang. Der er ikke så meget tilbage af den forudsigelse der kan passe, men datoen kunne da måske Det er så også okay, men SÅ gider jeg heller ikke vente mere end det... 

Dig? Utålmodig- næh, det synes jeg ikke jeg kan mindes... 

Anmeld

24. marts 2011

CA

AnneBJ skriver:

Det bliver heller ikke i dag jeg føder, så nu har jeg købt en ny krimi, som jeg har ventet lææænge på, tanket op med slik og lige smidt mig på sofaen! Så kan han da også bare blive derinde, jeg er nemlig bare fuldstændig ligeglad.. 

Rigtig god idé! Krimi og slik er godt! Og så må han da bare selv om det må han

Nyd det Anne! D. 24. er alligevel ikke en god dato og så blæser det for meget i dag og hvad kan jeg lige finde på af flere ting?? 

Han kommer ud når han er klar den lille stædige dreng! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.