Carina87 skriver:
Så er det i dag kære Anne! Sidste forårsdag i den her uge - og i næste uge blir det i hvert fald ikke, for så lang tid kan jeg ikke vente
Du er jo helt klar med rent hjem og det hele! Synes det er fair nok at tage dagen i dag på sofaen med en masse lækkerier - du skal jo være klar
Flot at du svarede sin svigermor pænt. Du er altså ikke som gravide er flest! Du er sådan en harmonisk en der ikke er ved at rive hovedet af alle du holder af bare fordi du er utålmodig - du er cool!
Vil du lære mig lidt af det næste gang
Forresten.. Skal vi så ikke alle sammen planlægge næste barn, så vi kommer i samme mødregruppe igen
Carina, kunne du lige fornemme fra den anden side af skærmen hvad jeg har brug for idag? 
Harmonien er slet ikke til stede i mig idag, jeg er træt, sur og ked af det og vil have den baby ud NU!! Torsdag må åbenbart erklæres som utålmodighedsdag her i huest...
Men ellers vil jeg gerne prøve at lære ldit fra mig til næste gang - jow, det kunne være sjovt at planlægge sig ud af, at det blev samtidig men nok også lidts svært? 

Det bliver heller ikke i dag jeg føder, så nu har jeg købt en ny krimi, som jeg har ventet lææænge på, tanket op med slik og lige smidt mig på sofaen! Så kan han da også bare blive derinde, jeg er nemlig bare fuldstændig ligeglad.. 
Anmeld