Nu over tid ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Svane83

AnneBJ skriver:

Kan sagtens følge dig i, at de gerne skal have deres egen fødselsdag... Min svigermor havde d. 11. og den kommende far d. 7. Begge datoer er vi jo sjovt nok ovre, og svigermor synes det er ærgerligt at ingen af dem skal dele fødselsdag... 

Men det er muligvis lidt optimistisk at tro på, du når det inden 24 i aften? Så må du krydse benene så hun først kommer fredag

Har I egentlig fundet et navn?

Ja ikke synes nu godt hun må få sin egen fødselsdag. Men min far han håber virkelig at hun kommer på hans. Ja jeg tror desværre også at jeg ikke helt kan nå det idag der er nemlig ikke skyggen af veer. Vi har et navn klar og har faktisk haft det længe hvis det var blevet en dreng skulle han have heddet Kristian efter min mands farfar som døde da han var en lille dreng. Pigenavnet holder vi hemmeligt indtil hun er født.... Hvad med jer har i et navn klar til lillemanden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

AnneBJ

Svane83 skriver:

Ja ikke synes nu godt hun må få sin egen fødselsdag. Men min far han håber virkelig at hun kommer på hans. Ja jeg tror desværre også at jeg ikke helt kan nå det idag der er nemlig ikke skyggen af veer. Vi har et navn klar og har faktisk haft det længe hvis det var blevet en dreng skulle han have heddet Kristian efter min mands farfar som døde da han var en lille dreng. Pigenavnet holder vi hemmeligt indtil hun er født.... Hvad med jer har i et navn klar til lillemanden?

Vi gør præcis som Jer - holder det hemmeligt indtil han er født, en lille pige skulle formodentlig have heddet Frida!

Her sker (stadig) heller ikke noget, har dog lige brugt en halv time i telefon med min svigermor; præsterede faktisk at svare pænt på alle tåbelige ting hun sagde...

Anmeld

23. marts 2011

Svane83

AnneBJ skriver:

Vi gør præcis som Jer - holder det hemmeligt indtil han er født, en lille pige skulle formodentlig have heddet Frida!

Her sker (stadig) heller ikke noget, har dog lige brugt en halv time i telefon med min svigermor; præsterede faktisk at svare pænt på alle tåbelige ting hun sagde...

Vi har sagt at når nu kønnet ikke er hemmeligt så er navnet det. Min mor og min søster ringer eller skriver hver morgen... "hvordan har du det?" suk meget anstrengende. Heldigvis så har min svigerfamilie fået deres første barnebarn og har fået strenge instrukser af min svigerinde om at lade mig være. Så dem hører jeg ikke fra, de venter tålmodigt ;-).

Anmeld

23. marts 2011

DK

Ikke endnu Anne? Ejjj... HEP HEP HEP HEP HEP HEP

Anmeld

23. marts 2011

piadas

Altså, hvor stort heppekor skal jeg lige sende, før det virker?!!!!!

KOM NU UUUUUDDDDD, STÆDIGE BEBSER!

KOM UUUUUUDDDDD!!!

Anmeld

23. marts 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Altså, hvor stort heppekor skal jeg lige sende, før det virker?!!!!!

KOM NU UUUUUDDDDD, STÆDIGE BEBSER!

KOM UUUUUUDDDDD!!!

Haha tak Pia - og tak Ditte! Her sker stadig intet, der er ikke engang optræk til noget, selvom jeg har været vældig aktiv i dag - ordnet vasketøj, lagt rent på sengene, støvsuget og vasket gulve.. Så imorgen forsøger jeg mig nok med afslapning, for jeg er stadig doven af natur!

Anmeld

24. marts 2011

PeruBaby

Uhhh, det er snart ikke fair længere! Jeg håber virkelig snart han kommer ud til jer... og så vil vi se billeder af ny lille lækker trold!

Anmeld

24. marts 2011

AnneBJ

PeruBaby skriver:

Uhhh, det er snart ikke fair længere! Jeg håber virkelig snart han kommer ud til jer... og så vil vi se billeder af ny lille lækker trold!

Nej, jeg begynder faktisk også at føle mig uretfærdigt behandlet

I skal blive spammet noget så eftertrykkeligt - det lover jeg! 

Anmeld

24. marts 2011

CA

Så er det i dag kære Anne! Sidste forårsdag i den her uge - og i næste uge blir det i hvert fald ikke, for så lang tid kan jeg ikke vente

Du er jo helt klar med rent hjem og det hele! Synes det er fair nok at tage dagen i dag på sofaen med en masse lækkerier - du skal jo være klar

Flot at du svarede sin svigermor pænt. Du er altså ikke som gravide er flest! Du er sådan en harmonisk en der ikke er ved at rive hovedet af alle du holder af bare fordi du er utålmodig - du er cool!

Vil du lære mig lidt af det næste gang

Forresten.. Skal vi så ikke alle sammen planlægge næste barn, så vi kommer i samme mødregruppe igen

Anmeld

24. marts 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Så er det i dag kære Anne! Sidste forårsdag i den her uge - og i næste uge blir det i hvert fald ikke, for så lang tid kan jeg ikke vente

Du er jo helt klar med rent hjem og det hele! Synes det er fair nok at tage dagen i dag på sofaen med en masse lækkerier - du skal jo være klar

Flot at du svarede sin svigermor pænt. Du er altså ikke som gravide er flest! Du er sådan en harmonisk en der ikke er ved at rive hovedet af alle du holder af bare fordi du er utålmodig - du er cool!

Vil du lære mig lidt af det næste gang

Forresten.. Skal vi så ikke alle sammen planlægge næste barn, så vi kommer i samme mødregruppe igen

Carina, kunne du lige fornemme fra den anden side af skærmen hvad jeg har brug for idag? 

Harmonien er slet ikke til stede i mig idag, jeg er træt, sur og ked af det og vil have den baby ud NU!! Torsdag må åbenbart erklæres som utålmodighedsdag her i huest... 

Men ellers vil jeg gerne prøve at lære ldit fra mig til næste gang - jow, det kunne være sjovt at planlægge sig ud af, at det blev samtidig men nok også lidts svært? 

Det bliver heller ikke i dag jeg føder, så nu har jeg købt en ny krimi, som jeg har ventet lææænge på, tanket op med slik og lige smidt mig på sofaen! Så kan han da også bare blive derinde, jeg er nemlig bare fuldstændig ligeglad.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.