Nu over tid ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.485 visninger
32 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

AnneBJ

Min søde lille skat,

Forårssolen har skinnet så smukt hele dagen, tulipanerne på spisebordet er sprunget ud, og vi er SÅ klar til at møde dig. Jordemoderen siger du har en perfekt størrelse, og ligger heeelt langt nede i bækkenet - færdig og klar til at møde far og mig! Kommer du mon snart ud til os, så vi kan kigge forelsket på dig, kysse dine kinder hudløse og elske dig endnu højere end vi allerede gør? - Kys fra mor! 

---------

Hm tror næppe bønnen bliver hørt, men så er det da forsøgt også! Har vadet rundt i storcentret i 2½ time efter JDMbeøsg, med ondt i hofte og væskefyldte ben og fødder til følge... Så nu er det lur-tid, jeg magter ikke at vaske gulv som ellers planlagt

Rigtig god forårsdag til Jer alle, og til babyer både i, og uden for hulerne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

JonTri

Lige om lidt sker det!!! Og tro mig - tag endelig en lur... Tænk hvis det hele gik i gang og du var udmattet på forhånd:-). Men kan godt forstå, at det godt må være NU!!!Så pust pust og blæs med en ordenlig røvfuld ve- støv herfra... ( ville lave smileys, men iPhone skaber sig)

Anmeld

21. marts 2011

AnneBJ

Tak for vestøvet, tog lige 2 timer på sofaen, så nu er jeg mere end frisk...

Anmeld

21. marts 2011

Mettemus

I MORGEN! Jeg siger det gerne igen

Det blir en go' dag!

Anmeld

21. marts 2011

Riksen

Hep hep, lille trold!

Anmeld

21. marts 2011

piadas

KOM NU UUUUUUUDDDDDDD - HVOR MANGE GANGE SKAL JEG SIGE DET!!!!

Anmeld

21. marts 2011

Maria-s

kan også kun skrive under på: Sov aaaaaalt det du kan! du får brug for dit overskud lige om snart Uhhh Anne altså, du skal glæde dig så meget (og det ved jeg også du gør   ) det er så ubeskriveligt overvældende fantastisk

knus fra mig, der sidder og ammer min fantastiske søn as we write

Anmeld

22. marts 2011

AnneBJ

Tak alle sammen! Nu er det faktisk tirsdag, og Mette, jeg håber SÅ meget du får ret!!!

Anmeld

22. marts 2011

CA

Spåkonen må bare ha ret! Den lille fyr kan da ikke gå glip af det fantastiske forårsvejr der er i dag. Og HVIS det blir i dag er der præcis 2 mdr. mellem ham og Johannes

Anmeld

22. marts 2011

AnneBJ

Jeg tror desværre ikke det bliver i dag... Men tillykke med Johannes' første 2 mdr... Vildt at det er så længe allerede... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.