Svane83 skriver:
Hej Anne
Synes Mettemus havde sagt du skulle føde igår?
Jeg synes bare ikke rigtig jeg har hørt noget om at det er sket?
Jeg er jo så 40+6 idag og har startet dagen med at gå en LANG tur med vores hanhund i hidsigt tempo for at se om jeg dog ikke kunne hjælpe lillepigen lidt på vej. Har da også haft en del plukveer, men det har jeg jo haft siden fredag... suk
Forstår simpelthen ikke at du ikke er ved at gå til jeg synes konstant jeg har det i baghovedet... for søren hvor jeg glæder mig til at få vores lille drømme barn ud.
Min mand digtede og sang en sang om hvor meget vi glæder os til hun kommer igår, og jeg troede næsten det virkede for der blev godt nok rumsteret derinde, men nej stadig ingen lillepige.
Næh, stadig ingen baby på ydersiden her...
Har fortalt Mette, at hun nok ikke skal satse på en karriere som spåkone 
Jamen jeg ved heller ikke hvorfor jeg ikke er ved at gå til - min kæreste og min mor er storslemme....!!
Jeg er igang med 2. maskine vasketøj - sengetøjet, dynerne har været ude at hænge, jeg har ryddet op i køkkenet og skruet op for musikken for nu skal der gøres rent... INCL gulvvask! For den manglende tålmodighed skal ikke sidestilles med, at jeg ikke GIDER have ham ud, eller at jeg ikke er TRÆT af at være højgravid.. 
Håber din gåtur giver pote senere på dagen, og at du - om ikke andet - føder SENEST i weekenden! Jeg har vovet at lave en brunchaftale på søndag; egentlig vil jeg rigtig gerne af sted, men jeg vil også godt være forhindret pga. baby eller fødsel! 
Anmeld