MHK skriver:
Åhh jo, du kan lige tro der er nogle kvinder der søger så højt bidrag de overhovedet kan FORDI de kan, som en slags straf. Dét har jeg været vidne til et par gange!
Det er mig bekendt kun normalbidraget man kan trække fra i skat, alt der udover er af egen lomme. Dvs. skulle jeg have 3500 af biofar som jeg kunne, kunne han kun trække de 400 kr af dem fra. Det er dældytme mange penge at betale til et barn man stort set aldrig ser 
JEG ville bare ikke med god samvittighed kunne få så mange penge af ham og slet ikke mod hans vilje.
Rent faktisk er det jo også sådan at i forbindelse med boligstøtte skal man oplyse om man får mere end normalbidraget og hvis jeg fik så mange penge oveni, er jeg ret sikker på at det ville komme ud på et. I øvrigt synes jeg ikke at enlige mødre i dagen Danmark kan/skal beklage sig med de ydelser de/vi får i forvejen.
Jeg bryder mig ganske enkelt bare ikke om at penge skal bruges som hævn. Jovist er man to om at lave et barn, men man er vel i og for sig også to om beslutningen
Dét var vi ikke, vi var ikke enige om hvorvidt jeg skulle beholde og derfor ville jeg efter at have taget min beslutning, gøre det så skånsomt for hans biologiske far som muligt -Også på pengepungen! Vi fik aftalt et beløb som han foreslog og jeg var/er bare taknemmelig for at få penge fra ham hver måned.
Som nævnt tidligere kunne de 1700 kr jeg ikke får, sagtens bruges eller sættes ind på en opsparing men jeg vil hellere have en god smag i munden og et godt forhold til mit barns biologiske far 
Så du mener det er bedre at vi skal betale for din boligstøtte, end biofar skal betale ekstra til hans søn