tilskud til parterapi???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Aves.

Fru Nielsen skriver:

I vores kommune er der kommet noget nyt. Noget med der er givet nogen millioner så folk som skal i parterpi....

Og helt ærligt, jeg kan flippe fuldstændig ud over sådan noget....

Vores børn og ældre kan ikke få penge til at blive passet ordenligt, også bliver der givet penge til sådan noget....

Jeg tænker lidt, at hvis man selv vil redde ens forhold, så må man dælme selv punge ud for det......

Ved ikke hvor du bor om der er tilskud i jeres kommune.....

Tænk hvor meget kommunen sparer hvis de kan få nogle til at blive sammen, eller bare blive sammen et par mdr. eller år mere,....enlige forsørgere er virkelige dyre for kommunerne og enlige uden børn er også en større udgift. Så jeg synes da kun det er en win win situation at tilbyde gratis parterapi...hvilket også bliver tilbudt her hvor jeg bor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Anonym trådstarter

mulle7430 skriver:

ja ved kommuen  også tager de så stilling til det

tusind tak fordi du deler ud af din viden omkring emnet, jeg må kontakte kommunen og høre ad

Anmeld

18. marts 2011

Fru Nielsen

RumlesMor skriver:

Blander mig normalt aldrig i de debatter, hvor det kører af sporet på denne måde. Det er unødvendigt. Men synes alligevel jeg denne gang vil vifte med det ternede flag - og sige runden er slut.

En bruger (måske en du kender) stiller et spørgsmål, beder om hjælp - og du har selvfølgelig ret til din mening. Den er bare ikke nødvendig at uddybe yderligere i det her.

Vi har en sårbar "ven", der måske ovenikøbet har lidt knas i økomien (hvilke kan slide på de fleste forhold).

Skal vi ikke priotere det højest denne gang?

Jamen jeg skrev hvordan det var i vores kommune, og hvordan jeg tænker om det her....

Hvordan det er andre steder er jeg fuldstændig ligeglad med.... Og stiller man sådan et spørgsmål op, så må man regne med nogen vil komme med personlige holdninger også..... Lige som når de bliver skrevet om rygning, de unge mødre osv osv......

Er ikke for at træde på ts, for uanset hvem hun er så ønsker jeg da hendes forhold bliver redet....  

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Tænk hvor meget kommunen sparer hvis de kan få nogle til at blive sammen, eller bare blive sammen et par mdr. eller år mere,....enlige forsørgere er virkelige dyre for kommunerne og enlige uden børn er også en større udgift. Så jeg synes da kun det er en win win situation at tilbyde gratis parterapi...hvilket også bliver tilbudt her hvor jeg bor.

det er også min tanke, men jeg ved godt at samfundet ikke har så meget at rutte med...

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Jamen jeg skrev hvordan det var i vores kommune, og hvordan jeg tænker om det her....

Hvordan det er andre steder er jeg fuldstændig ligeglad med.... Og stiller man sådan et spørgsmål op, så må man regne med nogen vil komme med personlige holdninger også..... Lige som når de bliver skrevet om rygning, de unge mødre osv osv......

Er ikke for at træde på ts, for uanset hvem hun er så ønsker jeg da hendes forhold bliver redet....  

måske dette er en kende mere personligt end rygning og D.U.M

Anmeld

18. marts 2011

Dorthe1986

Fru Nielsen skriver:

Jamen jeg tænker bare at så finder man pengene til det?? Vi har bestemt ikke ret mange penge herhjemme med mig på sygedagpenge og manden på su. Men hvis det sku komme dertil, så skulle vi nok finde pengene til at rede vores forhold hvis det kom derud.... Hvilket jeg ikke lige tror det gør, de næste mange mange år......

Det er da ikke altid bare lige at finde pengene. Nogle er måske i den situation, men ikke alle da.

Men som en anden skriver, så handler denne tråd ikke om vores holdninger, men om vi ved om man kan få tilskud.

Til TS: jeg ved desværre ikke om man kan få tilskud, men jeg håber i hvert fald det bedste for jer!

Anmeld

18. marts 2011

mulle7430

Anonym skriver:

tusind tak fordi du deler ud af din viden omkring emnet, jeg må kontakte kommunen og høre ad

det var så lidt

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

mulle7430 skriver:

det var så lidt

Anmeld

18. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

det er også min tanke, men jeg ved godt at samfundet ikke har så meget at rutte med...

Men man må jo sætte det ene op mod det andet...og det er dyrt at skulle betale boligsikring, pasning og hvad der ellers er af tilskud til enlige...og lige meget hvad, så skal man aldrig have det skidt med at søge de tilskud og muligheder der er...kommunerne og samfundet ville aldrig tilbyde disse hvis ikke der var gode grunde dertil. Og om I har råd eller ej, det er sagen udvedkommende....du betaler jo heller ikke for at gå til på et privathospital når du kan få det betalt på et offentligt..hader de her banke hinanden i hovedet vi kan godt og jeg ved bedst-svar som der ind imellem gives...ville være rart at man så det hele sådan bare lidt mere udefra end fra egen næsetip.

Anmeld

18. marts 2011

Fru Nielsen

Anonym skriver:

er der nogen der ved om der er noget af det? eller er det for egen regning?

Men jeg ved at hvis du/i går til lægen omkring det, og får en henvisning til en psykolog så er der tilskud.... Dog tror jeg stadig man selv skal betale lidt. Skal man hvis man får det gennem kommunen (her i kommunen) ikke, der får man det hele....

Har noget familie som har været til psykolog, og det har redet deres forhold....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.