tilskud til parterapi???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.081 visninger
79 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. marts 2011

Anonym trådstarter

er der nogen der ved om der er noget af det? eller er det for egen regning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Fru Nielsen

I vores kommune er der kommet noget nyt. Noget med der er givet nogen millioner så folk som skal i parterpi....

Og helt ærligt, jeg kan flippe fuldstændig ud over sådan noget....

Vores børn og ældre kan ikke få penge til at blive passet ordenligt, også bliver der givet penge til sådan noget....

Jeg tænker lidt, at hvis man selv vil redde ens forhold, så må man dælme selv punge ud for det......

Ved ikke hvor du bor om der er tilskud i jeres kommune.....

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

I vores kommune er der kommet noget nyt. Noget med der er givet nogen millioner så folk som skal i parterpi....

Vores børn og ældre kan ikke få penge til at blive passet ordenligt, også bliver der givet penge til sådan noget....

Jeg tænker lidt, at hvis man selv vil redde ens forhold, så må man dælme selv punge ud for det......

jeg spurgte nu ikke efter din personlige holdning.

Er du klar over hvad det koster kommunerne i tilskud til enlige? måske er de penge bedre givet ud på det andet

Anmeld

18. marts 2011

Louise mortil4

jeg tror desværre det er for egen regning hvis ikke du kender nogen som kender nogen som kan skaffe det til jer billigere. Min fars chef er sådan teapøvt (staveplade) så vi har været super heldige at han har tilbudt at vi kan få det gratis ved ham, ellers havde vi ikke råd til det. Men kan kun sige at det har været en kæmpe hjælp for vores forhold og det er bla der for vi er sammen idag. Vi går stadig hos ham dog ikke så tit mere her næsten 1 år efter vi startede.

Jeg håber i finder ud af det.

Anmeld

18. marts 2011

mulle7430

vi har fået det igennem kommuen  og det kan varmt anbefaldes  vi SER hinanden igen og kærligheden blomster igen selv efter 14 år ja også sex livet for den sags skyld  

Anmeld

18. marts 2011

Louise mortil4

Fru Nielsen skriver:

det er vel også at passe på vores børn at forældrene kan få en chance for at blive sammen ved at lære dem at snakke om tingene?? Der ved undgår man måske så mange andre tilskud til den familie når de går fra hinanden??

Anmeld

18. marts 2011

Fru Nielsen

Anonym skriver:

jeg spurgte nu ikke efter din personlige holdning.

Er du klar over hvad det koster kommunerne i tilskud til enlige? måske er de penge bedre givet ud på det andet

Som jeg skrev så ved jeg kun hvordan det er i vores kommune og hvordan jeg har det med det....

Også svarede jeg også på at jeg ikke ved hvordan det er i jeres. Og ja ved godt det koster for kommunen med enlige, og dem er der nok i.... Men det ændre ikke på min holdning!

Og hvis man ikke selv vil punge ud for terpi, så vil man heller ikke nok rede ens forhold, også ender det alligevel med man går fra hinanden, også er de penge smidt ud af vinduet.....

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

Som jeg skrev så ved jeg kun hvordan det er i vores kommune og hvordan jeg har det med det....

Også svarede jeg også på at jeg ikke ved hvordan det er i jeres. Og ja ved godt det koster for kommunen med enlige, og dem er der nok i.... Men det ændre ikke på min holdning!

Og hvis man ikke selv vil punge ud for terpi, så vil man heller ikke nok rede ens forhold, også ender det alligevel med man går fra hinanden, også er de penge smidt ud af vinduet.....

jamen det er så din mening... som jeg heldigvis ikke er enig i

Anmeld

18. marts 2011

Fru Nielsen

Louise mortil4 skriver:

det er vel også at passe på vores børn at forældrene kan få en chance for at blive sammen ved at lære dem at snakke om tingene?? Der ved undgår man måske så mange andre tilskud til den familie når de går fra hinanden??

Nu nævner ts ikke noget om hun har børn. Og jeg skriver bare generalt par, både med og uden børn..... Men du kan se hvad jeg svare hende.... Og det er både folk med og uden børn!

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

mulle7430 skriver:

vi har fået det igennem kommuen  og det kan varmt anbefaldes  vi SER hinanden igen og kærligheden blomster igen selv efter 14 år ja også sex livet for den sags skyld  

hvad år var det? fro der har været kørt forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.