Eva. skriver:
Men Louise...hvorfor? skriver du det samme når det handler om skoler, børnepasning, sygehuse osv...alt dette og meget mere koster penge for samfundet men er en del af det der kaldes det danske samfund...og så kan jeg ikke se hvad det har med jeres økonomi at gøre og dine valg...? men måske jeg bare er virkelig blond...parterapi er noget man mange steder kan få betalt og så er det da lige meget om man har grundpakken eller den udvidede...synes sgu det er noget af en mærkelig sammenligning...
Nu var det ikke mig der startede op med at skrive om tv, tlf osv... Var for at bruge den som eksempel da den lige var brugt...
Jeg kommer med min holdning omkring dette, og forklare mig... Ligeså vel som så mange andre i alle andre tråde, og gider helt ærligt ikke og blive ved med at forklare mig da jeg syntes jeg har gjort det..... Føler jeg bare skriver det samme og det samme igen og igen....
VED det er et tilskud. Men jeg det ændre ikke på at jeg syntes man bude bruge de midler man har inden man søger. Også må man spare lidt derhjemme inden man søget tilskud.... Ku jo være man faktisk selv kunne betale de behandlinger!
Og var jeg enlig mor med røven fuld af penge, nej så havde jeg heller ikke søgt alt mulig hvis jeg kunne passe mig selv.... Uden hjælp nogen steder fra!
Skal køre nu. Skal besøge Soffi og lille nyfødte Liva, så kan ikke debatere mere... Go dag!
Anmeld