Post Danmark min bare R**

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. marts 2011

Mama2980

Jeg sendte to pakker for et stykke tid siden, kun en af dem er nået frem. Rigtig træls. Og så fik jeg et brev om at jeg skulle til et vigtigt møde, problemet var bare at brevet først kom dagen efter mødet var afholdt.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

tinasmor

Ej det er bare så irreterende. Har købt gennem ts og det kom heller aldrig frem. og jeg stoler da på at kvinden har sendt det. bare mærkeligt hvor alle de pakker forsvinder hen, for hvis der er afsender på, så brude de da komme retur i det mindste.

Anmeld

17. marts 2011

Kløver

quar20 skriver:

Hej piger..

Ville høre om i også oplever problemer med Post Danmark pt..?!

Har købt noget tøj af en bruger herinde - har købt af hende flere gange og normalt er det kommet inden for 2dage..!! Men denne gang er der nu gået snart 5 dage..!!

Har snakket med en anden veninde og hun oplever også problemer og svigt med Post Danmark - hun har sågar købt noget via TS, også fik hun det aldrig og pakken var da registeret som leveret..!!

Knus

Jeg oplever yderst sjældent problemer med PD og ikke noget sådan større, er nok bare glad for vi har de muligheder som vi har, specielt også når man tænker på hvor mange hænder posten skal igennem inden den kommer frem osv.

jeg synes generelt mange er for hårde ved post danmark, der er meget brok genrelt når posten ikke kommer som de ønsker, eller der er noget som går galt, men man hører jo aldrig om alle de positive historier, feks om alt det der kommer frem, trods underfrankering, ulæselige adresser, fejladresser, dårlig indpakning osv osv

Anmeld

17. marts 2011

bullerbassen

Må sige at jeg har sendt med postdanmark i 9 år nu . Og sender mange pakker.

Ved ikke om jeg er heldig, men 7 - 9 - 13 har ALDRIG oplevet en pakke bliver væk. Og selv om jeg sender som B-post har de den som regel dagen efter.

Har dog selv lige handlet med en her inde , hvor pakken var lang under vejs. Men den kom frem efter en lille rundtur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.