Post Danmark min bare R**

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. marts 2011

quar20

Okay så er det IKKE bare mig der har problemer..!! Min veninder der har købt igennem TS har nemlig købt en møg dyr kjole, og der havde posten sagt at den var lerveret til adressen men hun har sku aldrig fået sin pakke..!!

Så jeg undre mig og tænker HMMMM... Hvis nu nogle tager det osv..!!

Ej altså jeg syntes bare det er vildt træls..!! Men tør sku da næsten ikke sende noget så..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

quar20

9510 skriver:

Jeg har ventet på en pakke i 14 dage, den bliver sendt rundt i hele landet, men de har lovet mig at jeg har den senest i morgen......Meenn lad os nu se............

Jamne kan de se at den blir sendt rundt i hele landet eller?

Anmeld

17. marts 2011

Bryndis

MetteDN skriver:

En bruger herinde har købt et par bukser af mig, og de blev sendt i sidste uge, og hun har endnu ikke modtaget dem.. Synes simpelthen det er for dårligt

Tænker også lidt på at det jo kan være hun faktisk ikke tror på at de er blevet sendt, og ville have det vidlt dårligt med det, hvis hun ikke troede på det..

Det tror jeg ikke bare rolig Jeg har før oplevet bøvl med postdanmark. Det er møg træls når de kokser i det.

Anmeld

17. marts 2011

quar20

CmarianN skriver:

Jeg har også de sidste tre uger haft MANGE problemer med post dk i form af levering (eller mangel på samme).... 

Ej altså....!!

Anmeld

17. marts 2011

morethanperfect

Jeg har haft såå mange problemer med dem jeg er stoppet med og tælle  Syns det er noget lort . Hvis vi alle sammen her klager tror i så ikke de gør noget ved det ????

Anmeld

17. marts 2011

quar20

MetteDN skriver:

Det er sendt fra Randers til Vesløs ..

Synes også det virker rigtig underligt.. HAr aldrig før haft problemer med det.

Nej jeg ahr også tit sendt ting osv, og har aldrig haft så mange problemer med det før..!! har selv sendt noget til en fra dba. og hun har hellere ikke modtaget det..!! Og det er altså 16'dende dagen efter jeg har sendt det afsted..!! Jeg tvivler sku snart på om hun får det..!!

Jeg har bare så dårlig samvittighed over hun ikke har fået det, så har sagt at jeg overfører pengene tilbage HVIS hun ikke har modtaget det inden 4 dage..!!

Anmeld

17. marts 2011

CmarianN

morethanperfect skriver:

Jeg har haft såå mange problemer med dem jeg er stoppet med og tælle  Syns det er noget lort . Hvis vi alle sammen her klager tror i så ikke de gør noget ved det ????

De gør ikke en skid tror jeg 

Anmeld

17. marts 2011

quar20

morethanperfect skriver:

Arrhhh jeg har kontaktet dem her i Randers flere gange og det hjælper bare ikke en dyt

Har flere gange haft fat i dem fordi nogle ikke har modtaget noget jeg har solgt til dem, og jeg ikke har modtaget noget jeg har købt osv..!!

Syntes bare det er SÅ SUR R** for det er jo penge lige ud af vinduet jeg betaler for noget man aldrig får.. Nu håber jeg bare jeg får alt det her jeg lige har købt, for det er trods alt mange penge der er tale om.:!!

Anmeld

17. marts 2011

quar20

CmarianN skriver:

De gør ikke en skid tror jeg 

Nej det tvivler jeg også på desværre

Anmeld

17. marts 2011

MetteDN

Bryndis skriver:

Det tror jeg ikke bare rolig Jeg har før oplevet bøvl med postdanmark. Det er møg træls når de kokser i det.

Jah det bare rigtig træls.. Men jeg fik fat i en derinde, som sagde at den meget gerne skulle være leveret, men at jeg lige skulle prøve at ringe imorgen og bede om at snakke med hende, så ville hun lige undersøge nærmere ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.