Post Danmark min bare R**

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.498 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

quar20

Hej piger..

Ville høre om i også oplever problemer med Post Danmark pt..?!

Har købt noget tøj af en bruger herinde - har købt af hende flere gange og normalt er det kommet inden for 2dage..!! Men denne gang er der nu gået snart 5 dage..!!

Har snakket med en anden veninde og hun oplever også problemer og svigt med Post Danmark - hun har sågar købt noget via TS, også fik hun det aldrig og pakken var da registeret som leveret..!!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

MetteDN

En bruger herinde har købt et par bukser af mig, og de blev sendt i sidste uge, og hun har endnu ikke modtaget dem.. Synes simpelthen det er for dårligt

Tænker også lidt på at det jo kan være hun faktisk ikke tror på at de er blevet sendt, og ville have det vidlt dårligt med det, hvis hun ikke troede på det..

Anmeld

17. marts 2011

quar20

Hvor i landet omhandler det?

Jeg går også og venter og venter og venter og håber inderligt det snart kommer..!!

Jeg har nu HEL sikker på at hende jeg har købt tøj af har sendt det.. Har handlet med hende før nemlig..

Men jeg undre mig bare mega meget over Post Danmark..!!

Anmeld

17. marts 2011

LRJ

quar20 skriver:

Hej piger..

Har købt noget tøj af en bruger herinde - har købt af hende flere gange og normalt er det kommet inden for 2dage..!! Men denne gang er der nu gået snart 5 dage..!!

Har snakket med en anden veninde og hun oplever også problemer og svigt med Post Danmark - hun har sågar købt noget via TS, også fik hun det aldrig og pakken var da registeret som leveret..!!

Knus

JA ! jeg skulle sende noget til en her inde fra, hun havde heldigvis ikk betalt for det da jeg forærede hende det, Men Jeg fr af vide det er leveret til hende men det ikke, og havde fået pakken tilbage en gang, men den har post danmark smidt væk ! og det var tilbage i Januar

og det er faktisk rigtigt træls 

Anmeld

17. marts 2011

MetteDN

quar20 skriver:

Hvor i landet omhandler det?

Jeg går også og venter og venter og venter og håber inderligt det snart kommer..!!

Jeg har nu HEL sikker på at hende jeg har købt tøj af har sendt det.. Har handlet med hende før nemlig..

Men jeg undre mig bare mega meget over Post Danmark..!!

Det er sendt fra Randers til Vesløs ..

Synes også det virker rigtig underligt.. HAr aldrig før haft problemer med det.

Anmeld

17. marts 2011

CmarianN

quar20 skriver:

Hej piger..

Knus

Jeg har også de sidste tre uger haft MANGE problemer med post dk i form af levering (eller mangel på samme).... 

Anmeld

17. marts 2011

9510

Jeg har ventet på en pakke i 14 dage, den bliver sendt rundt i hele landet, men de har lovet mig at jeg har den senest i morgen......Meenn lad os nu se............

Anmeld

17. marts 2011

Chr-Hei

quar20 skriver:

Hej piger..

Knus

Jeg venter tøj fra ellos det er snart en uge siden de skrev at det var på vej ... Venter også breve fra banken siden sidste onsdag som heller ik er kommet endnu.. DET SÅ TRÆLS !!!!

Anmeld

17. marts 2011

quar20

Lone H. skriver:

JA ! jeg skulle sende noget til en her inde fra, hun havde heldigvis ikk betalt for det da jeg forærede hende det, Men Jeg fr af vide det er leveret til hende men det ikke, og havde fået pakken tilbage en gang, men den har post danmark smidt væk ! og det var tilbage i Januar

og det er faktisk rigtigt træls 

Ej har de sagt at den var lerveret til hende..?! Også får du den tilbage efter de har sagt det?

EJ EJ EJ og EJ da..!!

Anmeld

17. marts 2011

TbCp

Jeg har ventet på en pakke siden 15. februar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.