Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som afslutning af alle Fotoshoot bliver der i slutningen af uge 13 lavet en konurrence hvor alle brugere her på baby.dk kan være med til at stemme på alle de lækre babyer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nogen der kan komme nu idag kl 11
Har lige fået et afbud, som skulle være her kl 9.30
Ring til mig på 2280 3441
Cstinne skriver: Nogen der kan komme nu idag kl 11 Har lige fået et afbud, som skulle være her kl 9.30 Ring til mig på 2280 3441
Hej Kamilla.
Den plads fik i vi ses senere
Cstinne skriver: Hej Kamilla. Den plads fik i vi ses senere
Ej, en skam jeg ikke har bil eller kørekort.
Kunne godt have brugt nogle fotos af min lækre søn.
Hvis du kommer til at mangle piger på 4,5 mdr, så siger du bare til.
eeeejjjjj hvorfor er det ik os større børn ... ville godt ha billeder af min prinsesse på snart 2
Cstinne skriver: Hej Alle skønne mødre her på baby... Skal til at udvide min portfolio med flere babybilleder Så søger derfor babyer mellem 0-13mdr. og evt nogle flere mavefotos eller mor/far og barn. Fotograferingen vil blive i mit studie mellem horsens og silkeborg. og i uge 11+12. Der vil blive lavet en kontrakt på dem som kommer i studiet, og billederne vil blive brugt til min hjemmeside, og man får dem selvfølgelig også selv med hjem på en cd som man selv råder over og kan printe ud i mindre størrelser. Jeg er naturligvis lutterøre hvis i selv har nogle ideér til hvad billederne skal blive til i sidste ende... Hvis spørgsmål så skriv endelig løs
Hej Alle skønne mødre her på baby...
Skal til at udvide min portfolio med flere babybilleder
Så søger derfor babyer mellem 0-13mdr. og evt nogle flere mavefotos eller mor/far og barn.
Fotograferingen vil blive i mit studie mellem horsens og silkeborg. og i uge 11+12.
Der vil blive lavet en kontrakt på dem som kommer i studiet, og billederne vil blive brugt til min hjemmeside, og man får dem selvfølgelig også selv med hjem på en cd som man selv råder over og kan printe ud i mindre størrelser.
Jeg er naturligvis lutterøre hvis i selv har nogle ideér til hvad billederne skal blive til i sidste ende...
Hvis spørgsmål så skriv endelig løs
har stadig plads til man kan få taget billeder.?
Hvis du får flere afbud vil jeg som sagt meget gerne. Jeg kan bare desværre ikke den samme dag da jeg skal have fundet kørelejlighed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128