Gratis fotografering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.433 visninger
51 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Cstinne

Hej Alle skønne mødre her på baby...

Skal til at udvide min portfolio med flere babybilleder

Så søger derfor babyer mellem 0-13mdr. og evt nogle flere mavefotos eller mor/far og barn.

Fotograferingen vil blive i mit studie mellem horsens og silkeborg. og i uge 11+12.

Der vil blive lavet en kontrakt på dem som kommer i studiet, og billederne vil blive brugt til min hjemmeside, og man får dem selvfølgelig også selv med hjem på en cd som man selv råder over og kan printe ud i mindre størrelser.

Jeg er naturligvis lutterøre hvis i selv har nogle ideér til hvad billederne skal blive til i sidste ende...

Hvis spørgsmål så skriv endelig løs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

sarahb

hvorfor bor du ikke i kbh

Anmeld

16. marts 2011

Cstinne

jaa... hvorfor

Land, luft og frihed findes ikke meget bedre end her på adressen ;-)

desværre... Hører det mange gange

Anmeld

16. marts 2011

Fru Dinesen

Wuuhuuuu jeg bor i Horsens og har en lille pige hun er nu 2½ månede og vi er friske 

Anmeld

16. marts 2011

Cstinne

Fru Dinesen... Du er meget velkommen

Hvis du lige smider en privat besked til mig med dit telefon nummer. Eller går ind på hjemmesiden clia-design.dk og kontakter mig den vej

så ringer jeg dig op en af de nærmeste dage

Anmeld

16. marts 2011

LR85

sarahb skriver:

øv ja, hvorfor or du ikke i kbh. Ville rigtig godt.

Men ja, desværre lidt for langt væk med min dreng på 12 mrd.

Anmeld

16. marts 2011

otlitrom

Det er et flot tilbud. Og billederne du tager er jo rigtig gode, det kan jeg da se på din  hjemmeside Er gravid... Ville bare ønske jeg ikke var så ked af mig selv, at jeg faktisk turde..

Jeg tænker lige over det, for det er ikke et tilbud der hænger på træerne!

Anmeld

16. marts 2011

Nadia&Daniel

sarahb skriver:

Jeg "siger" det samme

Anmeld

16. marts 2011

Cstinne

Hej Kitty...

Det kender jeg alt for godt selv. Men syntes også du skal tænke over det.

Jeg kan da starte med at fortælle lidt om fotograferingen, for sådan nogen som dig som evt kunne være meget pinlig over ellers sin super flotte mave ;-)

Hvis man kommer og får taget sådan nogle billeder her hos mig er det en go ide at have sin rigtig gode veninde med som man turde vise sin mave frem til, og man kan grine og græde med. Selve fotoshootet tager jeg i modellens tempo, og 99% tager herfra med glædes tårer, og sådanne billeder fortryder man aldrig når man endelig har fået taget sig sammen til at få dem taget ;-)

Anmeld

16. marts 2011

Lisbeth85

Cstinne skriver:

Hej Alle skønne mødre her på baby...

Skal til at udvide min portfolio med flere babybilleder

Så søger derfor babyer mellem 0-13mdr. og evt nogle flere mavefotos eller mor/far og barn.

Fotograferingen vil blive i mit studie mellem horsens og silkeborg. og i uge 11+12.

Der vil blive lavet en kontrakt på dem som kommer i studiet, og billederne vil blive brugt til min hjemmeside, og man får dem selvfølgelig også selv med hjem på en cd som man selv råder over og kan printe ud i mindre størrelser.

Jeg er naturligvis lutterøre hvis i selv har nogle ideér til hvad billederne skal blive til i sidste ende...

Hvis spørgsmål så skriv endelig løs

Jeg har en søn på snart 5 mdr. (er han d. 23/3). Vi bor i Herning, men kan godt komme dertil er jeg sikker på

Har det interesse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.