Gratis fotografering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. marts 2011

CamiRon

Cstinne skriver:

Hej Alle skønne mødre her på baby...

Skal til at udvide min portfolio med flere babybilleder

Så søger derfor babyer mellem 0-13mdr. og evt nogle flere mavefotos eller mor/far og barn.

Fotograferingen vil blive i mit studie mellem horsens og silkeborg. og i uge 11+12.

Der vil blive lavet en kontrakt på dem som kommer i studiet, og billederne vil blive brugt til min hjemmeside, og man får dem selvfølgelig også selv med hjem på en cd som man selv råder over og kan printe ud i mindre størrelser.

Jeg er naturligvis lutterøre hvis i selv har nogle ideér til hvad billederne skal blive til i sidste ende...

Hvis spørgsmål så skriv endelig løs

Uhh uhh min baby vil også gerne fotograferes! Hun er 8 uger gammel. Vi bor lidt uden for Horsens...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Lunae

Cstinne skriver:

Hej Alle skønne mødre her på baby...

Skal til at udvide min portfolio med flere babybilleder

Så søger derfor babyer mellem 0-13mdr. og evt nogle flere mavefotos eller mor/far og barn.

Fotograferingen vil blive i mit studie mellem horsens og silkeborg. og i uge 11+12.

Der vil blive lavet en kontrakt på dem som kommer i studiet, og billederne vil blive brugt til min hjemmeside, og man får dem selvfølgelig også selv med hjem på en cd som man selv råder over og kan printe ud i mindre størrelser.

Jeg er naturligvis lutterøre hvis i selv har nogle ideér til hvad billederne skal blive til i sidste ende...

Hvis spørgsmål så skriv endelig løs

Jeg har en skøn datter på 6 mdr og hende må du gerne fotografere, hvis du stadig mangler nogen hun elsker kameraet

Anmeld

16. marts 2011

Cstinne

Sallisørøver skriver:

jeg spørg bare håber det er ok.. tager selv billeder, men hvad menes der med i dit studie??? har du invisteret i et rigtigt studie med baggrunde lys osv? eller hvad har du??? prøver selv tænke kreativt for at få lavet et hehrjemme

Hej Sallisørøver ;-)

Helt ok du er nysgerrig.

Jeg arbejder som momsregistreret fotograf på fuldtid.

Har et studie på 120kvm med masser af professionelt udstyr, så det er ikke på hobbybasis

Anmeld

16. marts 2011

Kamulla

Cstinne skriver:

Hej Sallisørøver ;-)

Helt ok du er nysgerrig.

Jeg arbejder som momsregistreret fotograf på fuldtid.

Har et studie på 120kvm med masser af professionelt udstyr, så det er ikke på hobbybasis

Nice... gid det var mig.. lader det dog være min hobby endnu og tak for svar... 

Anmeld

16. marts 2011

Cstinne

Lige en opsurmering på alle de skønne babyer der har tilmeldt sig.

Og alle de skønne mødre som jeg vil kontakte en af de nærmeste dage :-)

Mornov2010.

CamiRon.

FruDinesen.

Pussepige.

Lisbeth85.

Lunae.

Heidibh.

AnneDina.

Kittygirl.

Henri84.

Sanneboe.

Alle de ovennævnte mødre som ikke har sendt mig deres telefonnummer, må meget gerne lige sende det i en privat besked så jeg kan kontakte jer.

Jeg mangler stadig et par babyer på 7-9 mdr og lige omkring 1 år.

Og så nogle skønne maver ;-)

tusinde tak for alle de positive henvendelser indtil videre, jeg vender tilbage til jer alle

Anmeld

16. marts 2011

otlitrom

Cstinne skriver:

Hej Kitty...

Det kender jeg alt for godt selv. Men syntes også du skal tænke over det.

Jeg kan da starte med at fortælle lidt om fotograferingen, for sådan nogen som dig som evt kunne være meget pinlig over ellers sin super flotte mave ;-)

Hvis man kommer og får taget sådan nogle billeder her hos mig er det en go ide at have sin rigtig gode veninde med som man turde vise sin mave frem til, og man kan grine og græde med. Selve fotoshootet tager jeg i modellens tempo, og 99% tager herfra med glædes tårer, og sådanne billeder fortryder man aldrig når man endelig har fået taget sig sammen til at få dem taget ;-)

Tusind tak for dit svar - jeg vil lige overveje det en dags tid. Der er også forskel på, hvordan man får taget billederne.. Det behøver jo ikke være "morgen-gave"-stilen, hvis du forstår Og som sådan er det ikke maven jeg er ked af, den synes jeg er ganske fin.. Det er nærmere de væskefyldte ben der afskrækker mig..

Anmeld

16. marts 2011

Cstinne

Kitty...

Helt sikkert, der er et hav af muligheder...

Og kunne aldrig drømme om at tage billeder som personen ikke befinder sig godt med. men det er også helt andet at se dem på skærmen bagefter man har stået der i et rum helt alene og sommetider føler sig lidt kejtet når jeg flytter rundt med modellen;-)

Anmeld

16. marts 2011

otlitrom

Cstinne skriver:

Kitty...

Helt sikkert, der er et hav af muligheder...

Og kunne aldrig drømme om at tage billeder som personen ikke befinder sig godt med. men det er også helt andet at se dem på skærmen bagefter man har stået der i et rum helt alene og sommetider føler sig lidt kejtet når jeg flytter rundt med modellen;-)

Det er fristende.. Og jeg er kun 1. gangsgravid een gang. Jeg vender tilbage i morgen, hvis det er ok? Nogle gange skal man bare tage springet....

Anmeld

16. marts 2011

Cstinne

Kitty... Du tænker bare over det og vender tilbage ;-)

Anmeld

16. marts 2011

GUSO

Hej.. Vi kunne godt være interesseret, min pige er 11 1/2 mdr (hun er fra den 1/4) men vi kommer langvejsfra (Tåsinge) så måske du vil skrive en besked med hvad tidspunkt og dage osv du har tid, så kan vi se om det kan passe sammen.. Hilsen Camilla og Sofie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.