Nu er din tråd godt nok af ældre dato, men håber du kan bruge mit svar alligevel.. 
Jeg fødte min datter i april 09 hvor jeg var i gang med 2. semester på statskundskab... fra april var vi begyndt på projekt og indtil da havde vi et par fag som skulle være med i projektet.. Projektet havde samme størrelse som vores nuværende BA projekt, så ikke så stor forskel udover emnet..
Jeg valgte at forsætte trods fødslen og har ikke en eneste dag fortrudt det.. Jo det kunne da være rart med barsel og sådan, men når det nu skulle være der jeg fik min datter (havde håbet på at det var et par mdr senere), så er eg rigtig glad for at jeg ikke havde barsel... Jeg aftalte med min gruppe at 2 uger efter kom jeg ikke og var kun hjemme med min datter.. Men derefter var jeg ude på uni hhver dag og skrev projekt..
Det var faktisk ret hyggeligt, men min datter sov også meget, og var generelt meget nem..
Når jeg tænker på at eg kunne ha været et år bagud, så er jeg rigtig rigtig glad for at jeg ikke havde barsel...
Jeg gik op til eksamen og fik 7 som de andre i gruppen.. 
Men lad mig sige det sådan at jeg gør det ikke igen, men fortryder bestemt heller ikke... Men det er helt op til dig selv, men har du manden og gruppen bag dig, så synes jeg da barer du skal go for it.. 
Hvis du så finder ud af at det ikke kan lade sig gøre fordi barnet enten græder meget eller du bare ikke har lyst alligevel, så har du jo også der mulighed for at bakke ud..
Jeg vil nok mene at det vigtigste er hvordan DU har det med det... Hvis du forestiller dig at andre mødre taler om alle de timer de hygger med babyen derhjemme, deres mange café besøg og andre hyggelige ting... Føl så efter inderst inde om du vil komme til at føle dig snydt, føle dig som en dårligere mor eller bare generelt får en skidt følelse indeni, ja så skal du ikke gøre det..
Men tænk også på at dit barn på det tidspunkt faktisk "bare" vil ha kærlighed fra dig, mad og en tør ble... 
Kærligheden kan du sagtens give barnet selvom du skriver projekt osv... tør ble og mad er bestemt heller ikke et problem.. Som de andre skriver har du også langt bedre mulighed for at kunne tage fri hvis barnet er sygt eller andet...
Jeg håber du træffer det valg du finder bedst.. Men vær klar på at hvis du ikke vælger barsel vil du få nogle kommentarer af folk længe.. Men er du sikker på din beslutning, så er det jo lige meget hvad andre synes.. Så længe du elsker dit barn og ellers giver hvad h*n har brug for, så er det da bare et plus at du samtidig er i stand til at tage en god uddannelse samtidig.. 
Knus fra Gry - der har fået mange verbale tæsk for sin beslutning om ingen barsel..
ps: Du er vellkommen til at skrive privat hvis du har spørgsmål eller måske bare har brug for at tale lidt omkring det man føler i din situation..