Hej piger 
Jeg er i den situation, at jeg har termin d. 10 september. Det betyder, at jeg lige præcis er startet på mit 13. modul (7. semester). Modul 13 er valgfag (hvor jeg lovligt har mulighed for at tage to uger fri - længere forklaring) og modul 14 er bachelordelen.
Mit ønske er, at gennemgå studiet uden pause og så tage barsel når jeg er færdig. Min bachelorgruppe er helt med på den, og siger at de er klar på at hjælpe og indstillet på, at det bliver hårdt.
Men men men. Så talte jeg med en af mine undervisere, der da bestemt mente, at det var SUPER DUMT! Det ville ikke bare blive hårdt, men jeg ville fortryde det til den store guldmedalje. Jeg synes, det er fair at have den holdning, men jeg følte det så dømmende og nedladende da hun sagde det 
Derfor, vil jeg meget gerne høre om jeres erfaringer. Har i taget pause under studiet? Hvorfor, hvorfor ikke og var i glade for beslutningen?
Jeg er åben for alle holdninger, men ønsker ikke "pegende fingre"
Dem får jeg nok af i forvejen.
Hvis ønsket, lidt mere af historien: 
Da vores skole i efteråret åbner et sundhedscenter, har min bachelorgruppe og jeg fået en kanon mulighed. Vi har fået mulighed for at foretage undersøgelser for vores skole i forbindelse med det her center. På den måde har vi fået halvdelen af vores bachelorprojekt leveret på et sølvfad, da vi også ved hvad vi skal skrive om og fokusere på, og da vi så allerede nu får vejledning.
Derudover betyder det, at vi skal starte allerede nu i modul 12, hvilket betyder, at vi vil have færdiggjort en hel del, når vi når til modul 14.
Med dette håber jeg selvfølgelig, at vi har mere overblik, overskud og tid når modul 14 går løs 
Er det for naivt af mig at tro, at jeg så kan klare bachelorskrivning med baby?!
Jeg er udemærket godt klar over, at det bliver hårdt, men jeg håber sådan, at det kan lette trykket bare en smule.
Tak fordi i gad læse min laaange historie!