ivfmarie skriver:
Er han bare heeelt nede? Er det ikke ting der kan glæde ham? NM der griner, solen der skinner, dig? Anything?
Så længe der er minder eller faktiske ting der kan få smilet frem "er der stadig håb". I perioder er jeg bange for at jeg er deprimeret... men så længe jeg selv tænker tanken, og så længe der er noget der gør mig glad, så ved jeg at "depressionen" går over igen - oftest efter en nats uafbrudt søvn. Det er helt ufatteligt hvad søvnunderskud kan gøre ved et menneske! Er det mon sådan noget der plager din stakkels gemal?
Anyways, ville bare sige at jeg har læst dit indlæg, og føler med dig (det lød nedladende? Det er det bestemt IKKE).
Kæmpe omsorgskram fra Marie
Tusind tak for krammer og tanker og bare rolig, jeg har slet ikke fantasi til at forestille mig, at du kunne finde på at være nedladende over for mig!

Det betyder virkelig meget for mig og jeg blev helt vildt rørt og lykkelig, da jeg loggede på og så alle de søde hilsner fra jer allesammen.
Han er desværre rigtig langt nede i kulkælderen og det var netop det, at han ikke kunne finde glæde ved noget eller nogen som helst, der gjorde mig så ked af det.
Men heldigvis har han haft det lidt bedre i dag, fordi han har fået sat lidt ord på sine tanker og selv har fundet lidt mere ud af, hvordan han har det og hvorfor han har det sådan. Han er bla. rigtig ked af sit arbejde og heller ikke særligt tosset med at bo til leje hos min far og det kan jeg ved gud i himlen godt forstå.
Det er også pudsigt, at jeg lige pludselig føler mig helt ovenpå situationen igen. Jeg har længe gået og været møgirriteret på ham, fordi han var så fjern, ikke hørte efter og derfor gjorde alting forkert efter min opfattelse, men nu er der slet ikke noget tilbage af den vrede mere.
Nu kan jeg forstå ham, nu føler jeg, jeg ved, hvor jeg har ham igen, at vi har kontakt igen og så kan jeg hjælpe ham. Det er virkelig en lettelse!
Nu føler jeg mig action-packed på trods af influenza og er sikker på, at jeg er i stand til at passe både NM og hjælpe ham, til han får det godt igen og sådan har jeg ikke haft det længe.
Så der er bestemt bedre humør fra mine kanter og jeg er meget lettet over at være kommet til en situation, som jeg kan forholde mig til.
Knus fra Birgitte
Anmeld