Øv, hvor er jeg ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. oktober 2008

birgittemarie

Øh hov, never mind me... Troede, jeg fik lavet mig anonym, men det gjorde jeg så ikke, så jeg lukker lige arret igen...
Undskyld et virkelig mærkeligt indlæg, jeg er bare lidt trist oven på møg aften med husbond og havde forsøgt at skrive lidt om det, men så blev det alligevel for personligt om ham til offentlig beskuelse, så jeg prøvede at stikke piben ind ved at gøre mig anonym, men det lykkedes så ikke.

KH Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2008

Loggidut

er du helt ok søde ven`?

Anmeld

12. oktober 2008

birgittemarie

Loggidut skriver:

er du helt ok søde ven`?

Nej søde Loggi og tak fordi du spurgte.  Jeg har det sådan her:
Jeg tror desværre, at manden min har fået en depression, så vi skal til lægen i morgen
Men det er godt, vi har fået taget hul på ham, om man så må sige...
Knus Birgitte

Anmeld

12. oktober 2008

Rasmine

Uha, afsted til lægen med Jer.

Anmeld

12. oktober 2008

Hyner

Puha Søde det lyder til at være en hård omgang.... Men du er ikke alene, Kennet og jeg har snart ikke snakket pænt til hinanden i en mdr nu... Og hold kæft hvor det dog tærre på det skide forhold... Du skal endelige sige til hvis du vil talke, er rat sikker på vi alle er her.... Jeg er i hvertfald 100%

Krams Henriette

Anmeld

12. oktober 2008

birgittemarie

Tusind tak for jeres tanker piger .

Og tusind tak for tilbudet Henriette, kan meget vel være, jeg tager dig op på det.
Ja, det er ufatteligt hårdt, når man kommer ind i sådan en ond cirkel af hakkeri og dårlig stemning, når man bare har for lidt tid til at tale problemerne igennem, før de bliver kæmpestore og man pinedød er nødt til at tage sig tid til det.
Det er godt nok noget, man lige skal vende sig til, når man har gået i mange år og kun haft hinanden at tage sig af.
Jeg håber, dig og Kennet finder ud af det og du kan også bare skrive til mig, hvis du har brug for at snakke.

Knus fra Birgitte

Anmeld

12. oktober 2008

Hyner

birgittemarie skriver:

Og tusind tak for tilbudet Henriette, kan meget vel være, jeg tager dig op på det.
Ja, det er ufatteligt hårdt, når man kommer ind i sådan en ond cirkel af hakkeri og dårlig stemning, når man bare har for lidt tid til at tale problemerne igennem, før de bliver kæmpestore og man pinedød er nødt til at tage sig tid til det.
Det er godt nok noget, man lige skal vende sig til, når man har gået i mange år og kun haft hinanden at tage sig af.
Jeg håber, dig og Kennet finder ud af det og du kan også bare skrive til mig, hvis du har brug for at snakke.

Knus fra Birgitte

Godt nok har vi ikke haft mange år inden Emma kom til, men vi snakkede bestemt mere dengang... Og ja det er fandme røv at skulle hælde vand ud af hovedet igen igen fordi der ikke er bedring i sigte... Og det er der ingen mennesker der kan holde til det i lægden..
Sååå BM du siger bare til, jeg er nok i samme båd, eller noget der ligner..
Krams

Anmeld

12. oktober 2008

ka li ja

øv hvor er det træls søde!!!!
har det været øv længe? eller er det bare toppet nu?
hvis han er ved at få en dep, har han så snakket med lægen, eller er han en af de mænd som absolut ikke skal ha blandet andre ind i det!?
du må gerne skrive til mi privat hvis du ikke vil dele det hele her inde
knus fra mig

Anmeld

12. oktober 2008

birgittemarie

Hyner skriver:

birgittemarie skriver:

Knus fra Birgitte

Godt nok har vi ikke haft mange år inden Emma kom til, men vi snakkede bestemt mere dengang... Og ja det er fandme røv at skulle hælde vand ud af hovedet igen igen fordi der ikke er bedring i sigte... Og det er der ingen mennesker der kan holde til det i lægden..
Sååå BM du siger bare til, jeg er nok i samme båd, eller noget der ligner..
Krams

Det lyder rigtig hårdt Henriette. Det er ellers rigeligt hårdt arbejde at have sådan et lille barn uden man behøver have problemer med manden samtidigt. Er det ikke også husarbejdet, altså færdigbygning af kæder osv., der slår jer i dørken?
Du skal bare skrive til mig privat, hvis du vil snakke! Eller her selvfølgelig. Selvom man er træt af at høre på sig selv, er andre det ikke nødvendigvis og det kan jo godt hjælpe at få det vendt med nogle udenforstående, der gerne vil lytte. Så skriv bare søde H

Knus fra Birgitte

Anmeld

12. oktober 2008

birgittemarie

ka li ja skriver:

øv hvor er det træls søde!!!!
har det været øv længe? eller er det bare toppet nu?
hvis han er ved at få en dep, har han så snakket med lægen, eller er han en af de mænd som absolut ikke skal ha blandet andre ind i det!?
du må gerne skrive til mi privat hvis du ikke vil dele det hele her inde
knus fra mig

Tak min blomst.
Det har varet omkring en måneds tid, mener han, så det er i grunden ikke så længe og heldigvis vil han gerne med til lægen, så der tager vi ned i morgen- Men kors, hvor det pludselig føles som om, at det har varet længe, fordi han virkelig er gået i gulvet. Så trist og ligeglad med alting, har jeg aldrig oplevet ham , eller nogen andre, for den sags skyld, før

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.