hvornår gav i jeres babyer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

132319

CHD skriver:

De fleste begynder også først ved 7-8 mdr. med deciderede rugbrødshapsere, men nogle børn er jo dygtige til at tygge ret tidligt, så det vigtigste er vel at følge det enkelte barns udvikling

Derudover, er det også et værre svineri inden de får helt styr på pincetgrebet

Det er selvfølgelig rigtigt nok, man skal bare passe på at man ikke spolere deres mave ved at give dem ting for tidligt 

Min datter er en bestemt dame, hun vil helst KUN have babs så det her grødsjov er lidt af en kamp  Men hun spiser da det der svarer til en spiseskefuld to gange om dagen -Lidt har også ret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Bare mig..

Anne85 skriver:

laver fx en ærtemos af 250 g kogte ærter, 1 fed hvidløg, 2 spsk kokosolie (eller andet - jeg bruger bare altid kokosolie da det er sundest) og en lille smule vand. Idag fik hun en mos af avocado og broccoli. Humus er også et stort hit (blendede kikærter, hvidløg, citron, tahin, spidskommen, olivenolie og vand) og ellers fiskepålæg af fx sejfilet, mayo, skyr, citronsaft eller avocadopålæg hvor jeg bare moser avocadoen med 1 revet æble og lidt a38 - kun fantasien sætter grænser  Jeg spiser gerne selv meget af det - har fx stort set altid humus i køleskabet MUMS

Årh tusind tak.. Det vil jeg da prøve mig frem med så

Anmeld

15. marts 2011

Anne85

Nicolinesmor170510 skriver:

Årh tusind tak.. Det vil jeg da prøve mig frem med så

ja gør det... meld gerne tilbage om det var et hit  Selv har heg lige guffet et grovbrød med avocado/broccoli mos, kogt kylling og parmaskinke der har været i ovnen - alt sammen (okay måske lige pånær skinken) nogen prinsessen også spiser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.