hvornår gav i jeres babyer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.195 visninger
32 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

BinaMor

rugbrødshapser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Fru Nielsen

Mathias var 5 mdr da han begyndte at få rugbrød.... Eller vi startede ud med bondebrøb!

Anmeld

15. marts 2011

Maise

vi øvede fra omkring 7,5 måned men hun blev først fan af det ret sent 11-12 mdr. Kan anbefale, mørkt pågenbrød( føtex) det er meget blødt og lidt sødt også. Nu spiser min pige bondebrød fra netto.

Anmeld

15. marts 2011

BinaMor

okay tak. var ikke sikker på Maddi ( 6 1/2 måned)  er gammel nok men det er hun så

putter i leverposteg på? eller hvad må de få så tideligt?

(jeg ammer)

Anmeld

15. marts 2011

Bellinda89

Celina var 5 måneder , og vi startede også med bondebrød da det er dejligt blødt

Anmeld

15. marts 2011

*Sofie*

Mener Malou var 6-6½ måned gammel da vi startede med bondebrød. Hun fik bla. smøreost og avokado på.

Anmeld

15. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Frederikke var 6 mdr, og vi startede ud med alm. mørkt rugbrød uden kerner... Tænker umiddelbart at det er sundere end bondbrødet. Men hun var ihvert fald 6 mdr

Anmeld

15. marts 2011

Kvindemin

Fru Nielsen skriver:

Mathias var 5 mdr da han begyndte at få rugbrød.... Eller vi startede ud med bondebrøb!

Hvordan kan det være i allerede startede der? Spørg fordi jeg selv har en søn på 5½ mdr.

Anmeld

15. marts 2011

CHD

Chritinap skriver:

Hvordan kan det være i allerede startede der? Spørg fordi jeg selv har en søn på 5½ mdr.

Ifølge SP og sundhedsstyrelsen, må man tidligst give lidt brød v. 6 mdr. pga. gluten.

Anmeld

15. marts 2011

Fru Nielsen

Chritinap skriver:

Mathias startede på grød da han var 3 mdr gammel, og da han blev de der 5 mdr ca var han bare klar til at skulle have noget med lidt mere bid i.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.