Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rugbrødshapser?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mathias var 5 mdr da han begyndte at få rugbrød.... Eller vi startede ud med bondebrøb!
vi øvede fra omkring 7,5 måned men hun blev først fan af det ret sent 11-12 mdr. Kan anbefale, mørkt pågenbrød( føtex) det er meget blødt og lidt sødt også. Nu spiser min pige bondebrød fra netto.
okay tak. var ikke sikker på Maddi ( 6 1/2 måned) er gammel nok men det er hun så
putter i leverposteg på? eller hvad må de få så tideligt?
(jeg ammer)
Celina var 5 måneder , og vi startede også med bondebrød da det er dejligt blødt
Mener Malou var 6-6½ måned gammel da vi startede med bondebrød. Hun fik bla. smøreost og avokado på.
Frederikke var 6 mdr, og vi startede ud med alm. mørkt rugbrød uden kerner... Tænker umiddelbart at det er sundere end bondbrødet. Men hun var ihvert fald 6 mdr
Fru Nielsen skriver: Mathias var 5 mdr da han begyndte at få rugbrød.... Eller vi startede ud med bondebrøb!
Hvordan kan det være i allerede startede der? Spørg fordi jeg selv har en søn på 5½ mdr.
Chritinap skriver: Hvordan kan det være i allerede startede der? Spørg fordi jeg selv har en søn på 5½ mdr.
Ifølge SP og sundhedsstyrelsen, må man tidligst give lidt brød v. 6 mdr. pga. gluten.
Mathias startede på grød da han var 3 mdr gammel, og da han blev de der 5 mdr ca var han bare klar til at skulle have noget med lidt mere bid i.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128