Mad til 2 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Maise

MissChrista skriver:

Og hvis i er til supper så er en asparges suppe med kødboller også bare SUPER lækkert !!

Kyllinge bryst med ris og hollandaise sovs er altså også et hit herhjemme Nam nam..
Eller skinkestang med tomatsalat !

MUUUUUUUUUUUUUUUMS elsker skinkestang, nøøøøøøøøj det skal jeg lave i morgen, huuurrra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

lucas<3

B&J skriver:

syntes virkelig vi køre i det samme er der nogle der kan hjælpe med en masse spænde ting man kan få til 2 dage ???

jeg plejer og lave millionbøf første dag og så dagen efter lave det til kødsovs. med en dåse flået tomater og champing og hvad der nu mere skal i

Anmeld

15. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi skal have millionbøf i dag - så der er nem mad til imorgen

Anmeld

15. marts 2011

Mor Christa

Maise skriver:

altså den er ikke stegt først ?? tror da dælme det er det jeg skal lave i aften. folie, altså sølvpapir??

Nej, den er ganske rå når man putter den i folie/sølvpapir hehe. Det smager bare skide godt!
hvis man ikke er sikker på om den er gennemstegt efter de 3 kvarter, kan man liger tage en ud og pakke op og kigge inde i bøffen
Man skal dog være opmærksom på at der er meget væske ved, så ingen man "pakker den ud" på tallerkenen, skal man lige dryppe den af henover vasken eller i en skål
JAAA, skinkestang er bare pisse lækkert

Anmeld

15. marts 2011

Maise

MissChrista skriver:

Nej, den er ganske rå når man putter den i folie/sølvpapir hehe. Det smager bare skide godt!
hvis man ikke er sikker på om den er gennemstegt efter de 3 kvarter, kan man liger tage en ud og pakke op og kigge inde i bøffen
Man skal dog være opmærksom på at der er meget væske ved, så ingen man "pakker den ud" på tallerkenen, skal man lige dryppe den af henover vasken eller i en skål
JAAA, skinkestang er bare pisse lækkert

ORV mand jeg skal så meget bare ned og handle nu, wwwuuhhuuu. tak for tips

Anmeld

15. marts 2011

millesofie

B&J skriver:

syntes virkelig vi køre i det samme er der nogle der kan hjælpe med en masse spænde ting man kan få til 2 dage ???

det her er havd vi får herhjemme og vi køre vist også lidt rundt i det

kylling i karry

boller i karry

kylling i asparges med kartofler den ene dag og i tarteller den næste

millionbøf med kartoffelmos

stuvet grønsager med koteletter

det eneste der bliver lavet friskt til hverdag det er enten salat eller blanseret (stavets?) grønsager

Anmeld

15. marts 2011

Mor Christa

Maise skriver:

ORV mand jeg skal så meget bare ned og handle nu, wwwuuhhuuu. tak for tips

hihi det var så lidt

Anmeld

1. april 2011

B&J

MissChrista skriver:

UH uh uh .. Hakkebøffer i folie med rød peber, grøn peber, løg, bacon og så i ovnen i cirka 3 kvarter .. Man kan få bagekartoffel eller flødekartofler eller alm. kartofler med brun sovs til (har også prøvet med paprika sovs til sammen med bagekartoflen OH MY GOD - det var lækkert!!!! hvis du ikke gider lave paprikasovs selv så kan du købe den der fra jensens  .. Jensen farvorit sovs ) .. Bare en lille idé herfra

Lovede jo af svare tilbage lidt sent

men HOLD NU K.... det smage godt og de havde så meget mere saft og kraft i sig ind når de er på panden og min kæreste syntes det var himmelsk det er helt klart ikke sidste gang vi får bøffer i folie

Anmeld

2. april 2011

Mor Christa

B&J skriver:

Lovede jo af svare tilbage lidt sent

men HOLD NU K.... det smage godt og de havde så meget mere saft og kraft i sig ind når de er på panden og min kæreste syntes det var himmelsk det er helt klart ikke sidste gang vi får bøffer i folie

Jaa det er jo det jeg siger det er nemlig bare himmelsk! 

Anmeld

2. april 2011

B&J

MissChrista skriver:

Jaa det er jo det jeg siger det er nemlig bare himmelsk! 

JAaaa ummmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.