Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissChrista skriver: Det er også bare super lækkert NAM NAM !! hehe. Jamen jeg har aldrig lavet sovsen til - enten har min kæreste eller også har jeg købt brugsen's paprikasovs eller jensens farvorit ;D
Det er også bare super lækkert NAM NAM !! hehe. Jamen jeg har aldrig lavet sovsen til - enten har min kæreste eller også har jeg købt brugsen's paprikasovs eller jensens farvorit ;D
okay den har jeg dog aldrig smagt måske skulle det prøves
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: okay den har jeg dog aldrig smagt måske skulle det prøves
Jaaa! jeg hepper på dig det er simpelthen en af mine livretter
B&J skriver: syntes virkelig vi køre i det samme er der nogle der kan hjælpe med en masse spænde ting man kan få til 2 dage ???
syntes virkelig vi køre i det samme er der nogle der kan hjælpe med en masse spænde ting man kan få til 2 dage ???
Svensk pølseret, chili con carne, boller i karry, mørbradgryde, gullash.....
MissChrista skriver: Jaaa! jeg hepper på dig det er simpelthen en af mine livretter
uhhh så må det jo smage fantastisk... tror jeg skal prøve det i næste uge for i aften ville min mor have pøf med løg fordi hun skal passe vores søn
B&J skriver: ja det er en god ide det har jeg slet ikke haft i tankerne griner godt der er andre der kan hjælpe
ja det er en god ide det har jeg slet ikke haft i tankerne griner godt der er andre der kan hjælpe
Hehe, det er da kun godt at vi kan hjælpe hinanden herinde
Dinna88 skriver: Hehe, det er da kun godt at vi kan hjælpe hinanden herinde
nemlig
B&J skriver: nemlig
Men, du kan jo google det lidt. Der er super mange madblogs på nettet !
B&J skriver: uhhh så må det jo smage fantastisk... tror jeg skal prøve det i næste uge for i aften ville min mor have pøf med løg fordi hun skal passe vores søn
hihi sjovt! Det skal vi også ha' i aften
MissChrista skriver: hihi sjovt! Det skal vi også ha' i aften
Ja det er sjovt
MissChrista skriver: UH uh uh .. Hakkebøffer i folie med rød peber, grøn peber, løg, bacon og så i ovnen i cirka 3 kvarter .. Man kan få bagekartoffel eller flødekartofler eller alm. kartofler med brun sovs til (har også prøvet med paprika sovs til sammen med bagekartoflen OH MY GOD - det var lækkert!!!! hvis du ikke gider lave paprikasovs selv så kan du købe den der fra jensens .. Jensen farvorit sovs ) .. Bare en lille idé herfra
UH uh uh .. Hakkebøffer i folie med rød peber, grøn peber, løg, bacon og så i ovnen i cirka 3 kvarter .. Man kan få bagekartoffel eller flødekartofler eller alm. kartofler med brun sovs til (har også prøvet med paprika sovs til sammen med bagekartoflen OH MY GOD - det var lækkert!!!! hvis du ikke gider lave paprikasovs selv så kan du købe den der fra jensens .. Jensen farvorit sovs ) .. Bare en lille idé herfra
altså den er ikke stegt først ?? tror da dælme det er det jeg skal lave i aften. folie, altså sølvpapir??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128