Mad til 2 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Bshizzle

Der findes et hav af opskrifter på gryderetter på nettet ja..
.. og tit smager en geyderet jo bedre når den har fået lov til at trække til næste dag i køleskabet..

Jeg er rigtig god til at lave for meget mad hver gang jeg står i køkkenet .. så vi har tit mad til dagen efter.

.. i morgen f.eks står den på rester fra idag.
Lasagne med pastasalat..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

kamtok

Gullash m. kartoffelmos eller risog ellers fandt jeg lige lidt opskrifter her: http://www.familiejournal.dk/Mad/Hovedret/2010-02-Herlige-gryderetter.aspx

Anmeld

15. marts 2011

B&J

MissChrista skriver:

UH uh uh .. Hakkebøffer i folie med rød peber, grøn peber, løg, bacon og så i ovnen i cirka 3 kvarter .. Man kan få bagekartoffel eller flødekartofler eller alm. kartofler med brun sovs til (har også prøvet med paprika sovs til sammen med bagekartoflen OH MY GOD - det var lækkert!!!! hvis du ikke gider lave paprikasovs selv så kan du købe den der fra jensens  .. Jensen farvorit sovs ) .. Bare en lille idé herfra

De lyder virklig lækkert hold nu op det skal bare prøves mums. hvordan laver du en paprikasovs???

Anmeld

15. marts 2011

B&J

frk Jensen skriver:

Syns også vi kørte meget i det samme herhjemme...

kig på rema1000´s hjemmeside under madplan.. Det er super smart og giver lidt nyt inspiration til køkkenet...

Tak for tippet det vil jeg prøve ja man køre nemt i det samme

Anmeld

15. marts 2011

B&J

Mange tak alle sammen hvor er i bare søde

Anmeld

15. marts 2011

frk Jensen

B&J skriver:

Tak for tippet det vil jeg prøve ja man køre nemt i det samme

Det gør man nemli... Det er super smart at kunne få lidt inspiration engang i mellem..

Anmeld

15. marts 2011

B&J

frk Jensen skriver:

Det gør man nemli... Det er super smart at kunne få lidt inspiration engang i mellem..

ja det er skønt og det er godt for vores søn han kan smage en masse forskelligt

Anmeld

15. marts 2011

Dinna88

B&J skriver:

syntes virkelig vi køre i det samme er der nogle der kan hjælpe med en masse spænde ting man kan få til 2 dage ???

Tærte? Man kan lave en masse forskellige tærter, hvis man laver to eller en stor, så er der til to dage ved en lille familie.

Anmeld

15. marts 2011

B&J

Dinna88 skriver:

Tærte? Man kan lave en masse forskellige tærter, hvis man laver to eller en stor, så er der til to dage ved en lille familie.

ja det er en god ide det har jeg slet ikke haft i tankerne griner godt der er andre der kan hjælpe

Anmeld

15. marts 2011

Mor Christa

B&J skriver:

De lyder virklig lækkert hold nu op det skal bare prøves mums. hvordan laver du en paprikasovs???

Det er også bare super lækkert NAM NAM !! hehe. Jamen jeg har aldrig lavet sovsen til - enten har min kæreste eller også har jeg købt brugsen's paprikasovs eller jensens farvorit ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.