Mad til 2 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.405 visninger
46 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

B&J

syntes virkelig vi køre i det samme er der nogle der kan hjælpe med en masse spænde ting man kan få til 2 dage ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

SD21

B&J skriver:

syntes virkelig vi køre i det samme er der nogle der kan hjælpe med en masse spænde ting man kan få til 2 dage ???

Alle mulige gryderetter Vi spiser ALTID gryderetter, sammenkogte retter osv. to dage i træk

Anmeld

14. marts 2011

B&J

SD21 skriver:

Alle mulige gryderetter Vi spiser ALTID gryderetter, sammenkogte retter osv. to dage i træk

ja men syntes vi køre i pasta og kødsovs tror jeg har brug for nye ideer har du en god gryderet??

Anmeld

14. marts 2011

SD21

B&J skriver:

ja men syntes vi køre i pasta og kødsovs tror jeg har brug for nye ideer har du en god gryderet??

F.eks. oksekød eller kylling i karry !

Anmeld

14. marts 2011

Mor Christa

UH uh uh .. Hakkebøffer i folie med rød peber, grøn peber, løg, bacon og så i ovnen i cirka 3 kvarter .. Man kan få bagekartoffel eller flødekartofler eller alm. kartofler med brun sovs til (har også prøvet med paprika sovs til sammen med bagekartoflen OH MY GOD - det var lækkert!!!! hvis du ikke gider lave paprikasovs selv så kan du købe den der fra jensens  .. Jensen farvorit sovs ) .. Bare en lille idé herfra

Anmeld

14. marts 2011

Mor Christa

Og hvis i er til supper så er en asparges suppe med kødboller også bare SUPER lækkert !!

Kyllinge bryst med ris og hollandaise sovs er altså også et hit herhjemme Nam nam..
Eller skinkestang med tomatsalat !

Anmeld

14. marts 2011

Silvermist

• Bøf stroganoff
  • Millionbøf
  • Chili con carne
  • Kylling i karry med kokosmælk og mangochutney
  • Lasagne
  • Boller i karry
  • Frikadeller

Anmeld

14. marts 2011

Chalala85

hel kylling i ovnen med hjemmelavede fritter og grøntsager.

Koteletter i fad.

Kyllingespyd med råkost.

stegtflæsk.

Flæskesteg, dagen efter er det til flæstestegssanwich.

Omelet med rugbrød og grøntsager.

Lakse lassagne

Chili con carne

Svensk pølseret.

Anmeld

14. marts 2011

Kløver

B&J skriver:

hm jeg laver nogle gange gryderet af oksesmåkød, eller af fars(millionbøf) og kommer alt tilfældigt i jeg lige har, alt lige fra cocktailpølser, majs, flåede tomater, champignon, gulerødder osv og synes både ris, kartoffelmos og pasta går rigtig godt sammen med

Anmeld

14. marts 2011

frk Jensen

Syns også vi kørte meget i det samme herhjemme...

kig på rema1000´s hjemmeside under madplan.. Det er super smart og giver lidt nyt inspiration til køkkenet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.