Da vi valgte vores pigers navne lagde vi vægt på at det skulle være nogle feminine, stærke og smukke navne der både skulle kunne udtales på dansk og på islandsk, da jeg er 50/50 dansk/islandsk og min mand islandsk. En stor del af familien bor i Island og derfor synes vi at det er vigtigt at navnene kan fungere i begge lande.
Mine piger hedder Isabella Viola og Victoria Lucia. Vi valgte at have mellemnavne fordi at både jeg og min mand har mellemnavne og i Island er det ihvertfald meget almindeligt med et mellemnavn.
Jeg er yderst tilfreds med mine pigers navne. Isabella og Victoria er nøjagtig lige lange navne og der er Viola og Lucia også. Navnene er feminine, stærke og smukke og ser iøvrigt også smukke ud på skrift, hvis I forstår hvad jeg mener 
Sjovt nok er Isabella jo er royalt navn nu. Min prinsesse Isabella blev navnegivet d. 27. juni 2007 og få dage efter blev den lille royale prinsesse døbt Isabella. Jeg blev ofte spurgt om jeg havde abet efter, men jeg har det på skrift at min Isabella fik sit navn først 
Anmeld