intet sted at bo og snart termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Maria-s

mialt skriver:

hehe. det har vi skam gjort. kan ikke sprede den mere.. der er INTET at bo i intet ledigt.

Har lige tjekket boligportalen.dk Der er flere lejligheder i Hinnerup til under 4000 om mdr. så prøv lige at tjekke det ud

http://www.boligportal.dk/lejebolig/soeg_leje_bolig.php?submitNewSearch=now&page=1&amtId=14&postnrArray=.8370.8380.8382&boligTypeIdArr%5B0%5D=0&lejeLaengdeArr%5B%5D=4&huslejeMin=0&huslejeMaks=6000&stoerrelseMin=0&stoerrelseMaks=0&visAnnoncer=0&fritekst=&heltamt=1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Tkcuf

Ikke lyve! Det er umoralsk. Og hvis det bliver opdaget kan der ske en masse slemme ting for jer + de helt sikkert ikke vil hjælpe en anden gang. Fortæl om jeres bolig problem, de vil jo gerne hjælpe De forære jer ikke en luksus lejlighed i midt byen, men de vil helt sikkert gerne hjælpe jer med at finde en bolig når i akut mangler et sted at bo. Et godt råd er måske at ta din mor med så hun kan fortælle du ikke bare kan bo hos hende?

Anmeld

16. marts 2011

Jakob'sMor

mialt skriver:

hej alle herinde,

vi har nu været uden bolig i 3 måneder. nu er jeg blevet smidt ud derfra hvor mig og min kæreste boede, som var hos min svigermor. det gik simpelthen ikke mellem os. så nu bor jeg hos min mor, som faktisk ikke har plads til mig, og min kæreste bor stadig hos hans mor. min plan er at gå til kommunen i morgen og bede om deres hjælp, vi har søgt alle steder efter bolig, og kan intet finde.  

så mit spørgsmål til jer er, har i erfaring omkring om de overhovedet vil hjælpe os, eller om det er bedst jeg lyver, og siger jeg er enlig, og så min kæreste efter noget tid flytter ind til mig. der er måske større chance for at de vil hjælpe hvis jeg er enlig. 

har termin 3 juni. 

håber på gode råd og erfaringer. 

Det er altså en masse på boligportalen

Hvad med denne?

http://www.boligportal.dk/lejebolig/3_værelse s_lejlighed_Hadsten_860044.html

Anmeld

16. marts 2011

Carina1977

Jeg håber i snart finder en lejlighed....det er ikke sjovt at stå uden bolig, så tæt på termin

Jeg kan godt forstå at du helst ikke vil af med hunden.....det er jo ikke bare en ting som man bare kasserer, men et levende væsen, som højst sandsynlig har en stor plads i dit hjerte. Den er højst sandsynlig en stor del af jeres familie. Jeg kan godt forstå at du kæmper til det sidste, for at undgå at skulle af med hunden.

Jeg håber det hele ender lykkeligt...at i finder en bolig, hvor i også må have hund. Det at skulle af med sin hund, må være enormt hårdt. Jeg synes det er beundringsværdigt, at du ikke giver op så let

Anmeld

16. marts 2011

2721

Carina1977 skriver:

Jeg håber i snart finder en lejlighed....det er ikke sjovt at stå uden bolig, så tæt på termin

Jeg kan godt forstå at du helst ikke vil af med hunden.....det er jo ikke bare en ting som man bare kasserer, men et levende væsen, som højst sandsynlig har en stor plads i dit hjerte. Den er højst sandsynlig en stor del af jeres familie. Jeg kan godt forstå at du kæmper til det sidste, for at undgå at skulle af med hunden.

Jeg håber det hele ender lykkeligt...at i finder en bolig, hvor i også må have hund. Det at skulle af med sin hund, må være enormt hårdt. Jeg synes det er beundringsværdigt, at du ikke giver op så let

Enig!
Pøj pøj med det

Anmeld

16. marts 2011

mialt

Pena skriver:

Lyder skam overhovedet ikke latterligt i mine ører, men nu er området omkring Århus jo ret svært at få noget i. Har I overvejet at flytte længere væk, måske bare midlertidigt, indtil I kan få noget der passer til jeres behov?

Er I medlem af boligforeningerne?

jeg holder rigtig meget af min hund. tak fordi du forstår. 

nej. det er totalt umuligt at finde noget her omkring. det så træls. altså eftersom det helst skal være nu vi flytter, da jeg ikke kan bo her ved min mor, vil vi ikke langt væk nej. jeg går til svømning, fødselsforberedelse og jordmorder her i hinnerup. så ville være meget ked af at flytte længere væk. men ja. det kan jo ende med at blive en sidste udvej.

ja. vi er medlem af boligforeninger. men jeg står ret højt på ventelisterne. og når jeg så bliver tilbudt noget, er det som nummer 21 f.eks., og så er der jo 20 der skal sige nej inden mig. så det er ret umuligt.  

Anmeld

16. marts 2011

mialt

Jakob'sMor skriver:

Det er altså en masse på boligportalen

Hvad med denne?

http://www.boligportal.dk/lejebolig/3_værelse s_lejlighed_Hadsten_860044.html

nej der er ikke en masse. der er intet

den der lejlighed er udlejet og har været det i 2 uger. tro mig. har tjekket ALT på boligportalen

Anmeld

16. marts 2011

mialt

Maria-s skriver:

Har lige tjekket boligportalen.dk Der er flere lejligheder i Hinnerup til under 4000 om mdr. så prøv lige at tjekke det ud

http://www.boligportal.dk/lejebolig/soeg_leje_bolig.php?submitNewSearch=now&page=1&amtId=14&postnrArray=.8370.8380.8382&boligTypeIdArr%5B0%5D=0&lejeLaengdeArr%5B%5D=4&huslejeMin=0&huslejeMaks=6000&stoerrelseMin=0&stoerrelseMaks=0&visAnnoncer=0&fritekst=&heltamt=1

ja. til overtagelse 1 juni. 3 dage før jeg skal føde. på 50 m2. til mig og min kæreste og 1 barn. ja, jeg har kigget på dem. men jeg skal ha noget at bo i inden juni. ellers mange tak

Anmeld

16. marts 2011

Momster89

Hvad med noget i Randers eller langå? Der er gode bus- og forbidnelser, og så får du meget mere for pengene?

Anmeld

16. marts 2011

mialt

Solveig89 skriver:

Hvad med noget i Randers eller langå? Der er gode bus- og forbidnelser, og så får du meget mere for pengene?

randers er den eneste by jeg ikke vil bo i. af alle. og lejlighederne er gamle og upraktiske. og du kan ikke komme med bussen om aftenen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.