intet sted at bo og snart termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

mialt

Silvermist skriver:

Jeg loggede for sjov ind på Boligportal efter at have læst dit indlæg og søgte om 2, 3 og 4 værelseslejligheder + villa/hus i Århus C, Århus N og Hinnerup. Jeg kunne se en del muligheder. Har I kontaktet alle udlejerne?

Ellers krydser jeg fingre for at du/I snart finder noget. Det må da være en yderst træls situation at stå i. Jeg bor selv i Århus N og vil da gerne give dig besked hvis jeg støder ind i noget.

de er for dyre de fleste lejligheder, eller så må man ikke ha hund. desværre. tak fordi du holder øje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

mialt

celkt skriver:

skal det være i byerne, eller må det være på landet, er I selvtransporterende??

man skal helst kunne komme dertil med bus.

Anmeld

15. marts 2011

mialt

Silvermist skriver:

Hvis jeg stod i en akut manglende boligsituation hvor det gjaldt om en ny bolig til mig, min mand/kæreste og vores kommende barn eller hunden, så ville jeg ihvertfald vælge den nye bolig. Dit/Jeres barn har brug for et hjem og det bør komme i første række, selvom det selvfølgelig må være hårdt at sige farvel til hunden.

ja det er din holdning. men da der er lidt tid til jeg har termin, har jeg jo lidt tid til forsat af bolig, og NEJ, så skiller jeg mig selvfølgelig ikke af med hunden. hvis jeg til sidst ikke har andre udveje, ja selvfølgelig er mit barn det vigtigste. du skal ikke skrive som om jeg ikke mener det.. jeg er jo ikke dum.. undskyld mig. men ja. 

Anmeld

15. marts 2011

celkt

jeg har kikket lidt omkring, og jeg syntes der er rigtigt mange på boligportal, som også en anden skriver... Og så er det jo også et mere rimeligt udbud i århusC??

men fandt da i hvert fald det her link, det er godt nok ude på landet , men kik på det...

http://www.boligstedet.dk/cms/bolig-smukt-beliggende-hus-ved-clausholm-slot-28548.html

Anmeld

15. marts 2011

Silvermist

mialt skriver:

ja det er din holdning. men da der er lidt tid til jeg har termin, har jeg jo lidt tid til forsat af bolig, og NEJ, så skiller jeg mig selvfølgelig ikke af med hunden. hvis jeg til sidst ikke har andre udveje, ja selvfølgelig er mit barn det vigtigste. du skal ikke skrive som om jeg ikke mener det.. jeg er jo ikke dum.. undskyld mig. men ja. 

Jamen du må undskylde hvis du føler at jeg har hentydet til at du var dum. Det var slet ikke min hensigt.

Jeg læste bare udfra din overskift "intet sted at bo og snart termin" og dit indlæg at din/Jeres boligsituation var et akut problem for dig/Jer.

Men undskyld at jeg blandede mig og skrev hvad jeg selv ville have gjort i din situation.

Anmeld

15. marts 2011

mialt

Silvermist skriver:

Jamen du må undskylde hvis du føler at jeg har hentydet til at du var dum. Det var slet ikke min hensigt.

Jeg læste bare udfra din overskift "intet sted at bo og snart termin" og dit indlæg at din/Jeres boligsituation var et akut problem for dig/Jer.

Men undskyld at jeg blandede mig og skrev hvad jeg selv ville have gjort i din situation.

den er akut fordi jeg ikke kan bo hvor jeg bor nu af helt andre grunde. men også akut fordi jeg snart skal føde og derfor gerne vil have noget hurtigt, så vi kan komme på plads og blive klar til den lille kommer

Anmeld

15. marts 2011

N&J

mialt skriver:

hej alle herinde,

vi har nu været uden bolig i 3 måneder. nu er jeg blevet smidt ud derfra hvor mig og min kæreste boede, som var hos min svigermor. det gik simpelthen ikke mellem os. så nu bor jeg hos min mor, som faktisk ikke har plads til mig, og min kæreste bor stadig hos hans mor. min plan er at gå til kommunen i morgen og bede om deres hjælp, vi har søgt alle steder efter bolig, og kan intet finde.  

så mit spørgsmål til jer er, har i erfaring omkring om de overhovedet vil hjælpe os, eller om det er bedst jeg lyver, og siger jeg er enlig, og så min kæreste efter noget tid flytter ind til mig. der er måske større chance for at de vil hjælpe hvis jeg er enlig. 

har termin 3 juni. 

håber på gode råd og erfaringer. 

Jeg stod højgravid og enlig uden mulighed for at blive boende på det kollegie jeg boede på, og det eneste jeg fik at vide af kommunen var at der ikke var noget at få - om jeg så havde sstået på gaden havde det ikke hjulpet.. så tror ikke det hjælper, har I ikke mulighed for at finde noget fremleje??

Anmeld

16. marts 2011

mialt

N&J skriver:

Jeg stod højgravid og enlig uden mulighed for at blive boende på det kollegie jeg boede på, og det eneste jeg fik at vide af kommunen var at der ikke var noget at få - om jeg så havde sstået på gaden havde det ikke hjulpet.. så tror ikke det hjælper, har I ikke mulighed for at finde noget fremleje??

nej de er ikke til meget hjælp. det er jeg ked af at høre. det en træls situation at stå i. 

der er ingenting ledigt.  

Anmeld

16. marts 2011

Silvermist

den er akut fordi jeg ikke kan bo hvor jeg bor nu af helt andre grunde. men også akut fordi jeg snart skal føde og derfor gerne vil have noget hurtigt, så vi kan komme på plads og blive klar til den lille kommer

Hm, ja netop det som jeg læste mig frem til i begyndelse, en akut boligsituation. Og netop derfor vovede jeg mig at skrive hvad jeg selv ville have gjort i en akut boligsituation ang. at at sige farvel til hunden.

Men så skrev du tilbage at du det jo var min holdning og at du stadig havde lidt tid at gøre med hensyn til at finde en bolig.

Jeg citerer: " ja det er din holdning. men da der er lidt tid til jeg har termin, har jeg jo lidt tid til forsat af bolig, og NEJ, så skiller jeg mig selvfølgelig ikke af med hunden. hvis jeg til sidst ikke har andre udveje, ja selvfølgelig er mit barn det vigtigste. du skal ikke skrive som om jeg ikke mener det.. jeg er jo ikke dum.. undskyld mig. men ja."

Jeg bliver lidt forvirret. Men nu lader jeg være med at blande mig, akut situation eller stadig noget tid til gode så håber jeg at du/I finder noget at bo i.

Og endnu engang undskyld at jeg blandede mig og undskyld hvis du føler at jeg har hentydet til at du var dum. Slet ikke min hensigt.

Så er den ikke længere. Krydser fingre for dig/Jer

Anmeld

16. marts 2011

Pena

mialt skriver:

jamen det gør vi altså ikke.. ved godt det måske lyder latterligt. men den hund betyder alt for mig, og den skal jeg ikke af med. 

Lyder skam overhovedet ikke latterligt i mine ører, men nu er området omkring Århus jo ret svært at få noget i. Har I overvejet at flytte længere væk, måske bare midlertidigt, indtil I kan få noget der passer til jeres behov?

Er I medlem af boligforeningerne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.