den er akut fordi jeg ikke kan bo hvor jeg bor nu af helt andre grunde. men også akut fordi jeg snart skal føde og derfor gerne vil have noget hurtigt, så vi kan komme på plads og blive klar til den lille kommer
Hm, ja netop det som jeg læste mig frem til i begyndelse, en akut boligsituation. Og netop derfor vovede jeg mig at skrive hvad jeg selv ville have gjort i en akut boligsituation ang. at at sige farvel til hunden.
Men så skrev du tilbage at du det jo var min holdning og at du stadig havde lidt tid at gøre med hensyn til at finde en bolig.
Jeg citerer: " ja det er din holdning. men da der er lidt tid til jeg har termin, har jeg jo lidt tid til forsat af bolig, og NEJ, så skiller jeg mig selvfølgelig ikke af med hunden. hvis jeg til sidst ikke har andre udveje, ja selvfølgelig er mit barn det vigtigste. du skal ikke skrive som om jeg ikke mener det.. jeg er jo ikke dum.. undskyld mig. men ja."
Jeg bliver lidt forvirret. Men nu lader jeg være med at blande mig, akut situation eller stadig noget tid til gode så håber jeg at du/I finder noget at bo i.
Og endnu engang undskyld at jeg blandede mig og undskyld hvis du føler at jeg har hentydet til at du var dum. Slet ikke min hensigt.
Så er den ikke længere. Krydser fingre for dig/Jer 
Anmeld