intet sted at bo og snart termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

mialt

Sallisørøver skriver:

altså du kan da prøve at gå på komunen og spørge om hjælp.. men det forgår i bogerservice (hvis det ikke ligger samme sted som kommunen er det en god info)

men det ville ikke gavne dig at lyve om jeres situration.. 

kommunen vil ikke hjælpe. de har ingen bolig de kan sætte mig i. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

mialt

Fabienne skriver:

Så må i jo sprede søgningen lidt udover Hinnerup.?

hehe. det har vi skam gjort. kan ikke sprede den mere.. der er INTET at bo i intet ledigt.

Anmeld

15. marts 2011

celkt

har du tjekket på boligportal.dk??

jeg plejer at være ret god til at få styr på sådanne nogle ting, så vil gerne hjælpe hvis jeg kan.

Hvad har i råd til, hvor stort skal det være og i hvor stort et område søger I??

Anmeld

15. marts 2011

mialt

celkt skriver:

har du tjekket på boligportal.dk??

jeg plejer at være ret god til at få styr på sådanne nogle ting, så vil gerne hjælpe hvis jeg kan.

Hvad har i råd til, hvor stort skal det være og i hvor stort et område søger I??

ja. jeg tjekker boligportal hver dag flere gange om dagen. 

vi søger i Hinnerup, Grundfør, Folby, Hadsten, Haldum, Søften, Århus nord. vi har en hund vi skal have med. det må max koste 6500 inkl forbrug. du må da meget gerne prøve at hjælpe, men tvivler desværre på at du kan. 

men du skal ha tusinde tak for hjælpen og tanken alligevel 

Anmeld

15. marts 2011

Mi

mialt skriver:

ja. jeg tjekker boligportal hver dag flere gange om dagen. 

vi søger i Hinnerup, Grundfør, Folby, Hadsten, Haldum, Søften, Århus nord. vi har en hund vi skal have med. det må max koste 6500 inkl forbrug. du må da meget gerne prøve at hjælpe, men tvivler desværre på at du kan. 

men du skal ha tusinde tak for hjælpen og tanken alligevel 

I kan jo blive nødt til at skille jer af med hunden, hvis det så betyder at i kan få en lejlighed. Desværre.

Anmeld

15. marts 2011

mialt

MarianneSonne skriver:

I kan jo blive nødt til at skille jer af med hunden, hvis det så betyder at i kan få en lejlighed. Desværre.

jamen det gør vi altså ikke.. ved godt det måske lyder latterligt. men den hund betyder alt for mig, og den skal jeg ikke af med. 

Anmeld

15. marts 2011

Mi

mialt skriver:

jamen det gør vi altså ikke.. ved godt det måske lyder latterligt. men den hund betyder alt for mig, og den skal jeg ikke af med. 

OK, men så vælger du jo også selv at indskrænke din søgning rigtig meget. Jeg håber at du finder noget.

Anmeld

15. marts 2011

Silvermist

Jeg loggede for sjov ind på Boligportal efter at have læst dit indlæg og søgte om 2, 3 og 4 værelseslejligheder + villa/hus i Århus C, Århus N og Hinnerup. Jeg kunne se en del muligheder. Har I kontaktet alle udlejerne?

Ellers krydser jeg fingre for at du/I snart finder noget. Det må da være en yderst træls situation at stå i. Jeg bor selv i Århus N og vil da gerne give dig besked hvis jeg støder ind i noget.

Anmeld

15. marts 2011

celkt

skal det være i byerne, eller må det være på landet, er I selvtransporterende??

Anmeld

15. marts 2011

Silvermist

mialt skriver:

Hvis jeg stod i en akut manglende boligsituation hvor det gjaldt om en ny bolig til mig, min mand/kæreste og vores kommende barn eller hunden, så ville jeg ihvertfald vælge den nye bolig. Dit/Jeres barn har brug for et hjem og det bør komme i første række, selvom det selvfølgelig må være hårdt at sige farvel til hunden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.