Hvor mange body's havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

morethanperfect

Kofoed33 skriver:

Men jeg skal jo nok ligge på sygehuset i minimun en uge, så ved ikke om de bliver ved med, at sove så meget (12-16 timer om dagen), og tænker også, at jeg nok sover når de begge endelig sover sammen, for mon ikke de har hver deres rytme, som tager noget tid før de harmonere.

Oscar sov ca 16 timer i døgnet den første måned .. Tjo , mon ikke .. 

Håber hurtigt du får kørt dem ind i en rytme hvor de spiser og sover samtidig osv  

Hopper i seng .. Kan du sover godt . Og held og lykke med det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Kofoed.

Topp skriver:

har fundet nogle et andet sted..... der koster de 99,95 bare for bukserne

http://www.gipsykidz.dk/product_info.php?cPath=19_119_136&products_id=1474

Puhy, lidt dyrt... Må håbe det bliver en pige og du vælger, at du vil sælge dine, hehe.

Så lige H&M startpakke, ved du om den kan købes i butikkerne eller er det kun over nettet?

Anmeld

12. marts 2011

Kofoed.

morethanperfect skriver:

Oscar sov ca 16 timer i døgnet den første måned .. Tjo , mon ikke .. 

Håber hurtigt du får kørt dem ind i en rytme hvor de spiser og sover samtidig osv  

Hopper i seng .. Kan du sover godt . Og held og lykke med det hele

Mange tak og i lige måde

Anmeld

12. marts 2011

Topp

Kofoed33 skriver:

Puhy, lidt dyrt... Må håbe det bliver en pige og du vælger, at du vil sælge dine, hehe.

Så lige H&M startpakke, ved du om den kan købes i butikkerne eller er det kun over nettet?

ORK jo skulle der gemme sig en pige siger du bare til - såååå har jeg en masse lækkert

har også nogle hvis der gemmer sig en dreng - har nogle par hvide - det kan alle jo bruge

Anmeld

12. marts 2011

Topp

Topp skriver:

ORK jo skulle der gemme sig en pige siger du bare til - såååå har jeg en masse lækkert

har også nogle hvis der gemmer sig en dreng - har nogle par hvide - det kan alle jo bruge

ang. deres startpakker ved jeg faktisk ikke om de er i butikkerne - jeg handler oftes over nettet da der er laaangt til H&M fra mig

Anmeld

12. marts 2011

Kofoed.

Topp skriver:

ang. deres startpakker ved jeg faktisk ikke om de er i butikkerne - jeg handler oftes over nettet da der er laaangt til H&M fra mig

Jamen jamen, så må det gerne blive d 29 april, så kan jeg finde ud af, om der ikke er en pige i blandt.

arh jamen jeg bor så i en by med to, hehe. Men kunne se de var på tilbud, så man burde slå til.

Anmeld

12. marts 2011

Topp

Kofoed33 skriver:

Jamen jamen, så må det gerne blive d 29 april, så kan jeg finde ud af, om der ikke er en pige i blandt.

arh jamen jeg bor så i en by med to, hehe. Men kunne se de var på tilbud, så man burde slå til.

ja du skal endelig skrive hvis der gemmer sig en prinsesse eller 2 - så finder vi ud af noget - har en masse flot og lækkert tøj.

Anmeld

12. marts 2011

Kofoed.

Topp skriver:

ja du skal endelig skrive hvis der gemmer sig en prinsesse eller 2 - så finder vi ud af noget - har en masse flot og lækkert tøj.

Det skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.