Hvor mange body's havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.791 visninger
37 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Kofoed.

Hvor mange body's har i? Var/er det nok? Hvor mange kunne jeres små svine til om dag?

Jeg har fået så meget tøj efter hånden og har mere rundt omkring, som jeg ikke har fået hjem endnu. Men af det der er hjemme har jeg 18 body's i 50 og 56, ved det ikke er nok til tvillinger, men tænker på, hvor mange flere skal jeg havde fat i.

På forhånd tak for hjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

morethanperfect

Kofoed33 skriver:

Hvor mange body's har i? Var/er det nok? Hvor mange kunne jeres små svine til om dag?

Jeg har fået så meget tøj efter hånden og har mere rundt omkring, som jeg ikke har fået hjem endnu. Men af det der er hjemme har jeg 18 body's i 50 og 56, ved det ikke er nok til tvillinger, men tænker på, hvor mange flere skal jeg havde fat i.

På forhånd tak for hjælpen.

Jeg tror jeg havde ca 15 til Oscar som jo så var str. 56/62 .. Meen nu når du skal ha tvillinger skal det vel som du siger være 50/56 ...

Altså Oscar gylper meget , og kan nemt svine 4 til på en dag ...

Anmeld

12. marts 2011

Topp

altså nu du venter 2 vil jeg sige - ha en masse i str. 50 også - selv om folk helst næsten springer den str. over...

jeg ventede kun 1 - og vi brugte str. 50 i 6 uger hun vejede 3 kg - og var 50 lang ved fødslen. Jeg havde aalt for lidt i str. 50 og måtte ud og købe mere - da de jo trækker benene op, så hun svømmede i tøjet

Jeg har haft 10-15 bodyer og det samme antal sparkedragter - det har passet fint - nu hun har brugt det så længe. man skal heller ikke vaske konstant hvis man har mange - men kan vaske dem når der alligevel skal vaskes den farve

Anmeld

12. marts 2011

Topp

skal måske liiige tilføje - at Liva aldrig gylper - så hun bruger kun 1 dragt om dagen - meeen hvis de gylper går der jo noget mere til

Anmeld

12. marts 2011

Kofoed.

morethanperfect skriver:

Jeg tror jeg havde ca 15 til Oscar som jo så var str. 56/62 .. Meen nu når du skal ha tvillinger skal det vel som du siger være 50/56 ...

Altså Oscar gylper meget , og kan nemt svine 4 til på en dag ...

Min bror som har en datter på snart to siger også, at på en god dag, svindene hun 2-3 til, men et par enkle gange måtte de skifte 7 gang på en dag. Og ville lige høre om det er sådan generelt. Man kan jo heller ikke nå og vaske tøj hver dag.

Hvor mange har du så af de lidt større størrelser? (62, 68 og 74, ved ikke hvor stor din lille guldklump er )

Anmeld

12. marts 2011

Kofoed.

Topp skriver:

altså nu du venter 2 vil jeg sige - ha en masse i str. 50 også - selv om folk helst næsten springer den str. over...

jeg ventede kun 1 - og vi brugte str. 50 i 6 uger hun vejede 3 kg - og var 50 lang ved fødslen. Jeg havde aalt for lidt i str. 50 og måtte ud og købe mere - da de jo trækker benene op, så hun svømmede i tøjet

Jeg har haft 10-15 bodyer og det samme antal sparkedragter - det har passet fint - nu hun har brugt det så længe. man skal heller ikke vaske konstant hvis man har mange - men kan vaske dem når der alligevel skal vaskes den farve

Jamen vi for/køber også hjem i 50 og 56 i første omgang, overvejer lidt og købe 2 i 44, bare for at være på den sikre side.

Men når de kommer i sensommer, skal jeg så også stadig havde ca 30 sparkedragter i 50? eller kan man ikke nøjes med halvdelen og suplere med strømpebukser? Ved ikke hvorfor, men kan ikke lide sparkedragter

Anmeld

12. marts 2011

Noneother

Jeg mener at vi havde 15-20 bodyer til at starte med, men der får de jo osse bare svinet sig hurtigere end man kan nå at følge med.

Idag har jeg ca. 12 bodyer (str. 80 vi sprang 74. over her) og ca. 10 sæt tøj. (str. 74) og det er rigeligt, da han max bruger 2 om dagen herhjemme.
Han er et meget varmt barn, så natdragter får vi ikke rigtig brugt.

Anmeld

12. marts 2011

Topp

Kofoed33 skriver:

Jamen vi for/køber også hjem i 50 og 56 i første omgang, overvejer lidt og købe 2 i 44, bare for at være på den sikre side.

Men når de kommer i sensommer, skal jeg så også stadig havde ca 30 sparkedragter i 50? eller kan man ikke nøjes med halvdelen og suplere med strømpebukser? Ved ikke hvorfor, men kan ikke lide sparkedragter

jahh 44 er nok godt at have - den str. startede min søn i og han er født i uge 36...

jeg har brugt de der bukser med fødder i... hmm ved ikke hvad de hedder - men de er 1000 gange bedre en strømper der ryger af koooonstant hehe. tror jeg købte dem i H&M

Anmeld

12. marts 2011

SHERO

Jeg havde omkring 5 i størrelse 50 og 10 i 56, det var slet ikke nok, måtte sende min mor i mødrehjælpens genbrug for finde flere i 50 for han var en bette en. Så endte med omkring 20, som han brugte i 1½ månede. Han gik igennem 5-10 om dagen, gylpede meget og tissede udenfor alle babybleer...

Anmeld

12. marts 2011

Kofoed.

Noneother skriver:

Jeg mener at vi havde 15-20 bodyer til at starte med, men der får de jo osse bare svinet sig hurtigere end man kan nå at følge med.

Idag har jeg ca. 12 bodyer (str. 80 vi sprang 74. over her) og ca. 10 sæt tøj. (str. 74) og det er rigeligt, da han max bruger 2 om dagen herhjemme.
Han er et meget varmt barn, så natdragter får vi ikke rigtig brugt.

Så jeg skal bare have alt for mange i det første halve år og derefter trappe ned og ende omkring de 10-14 sæt tøj (pr barn) derefter?

Nøj jeg skal have meget endnu, hehe. godt de helst skal blive et lille halv år endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.