Hvor mange body's havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

morethanperfect

Kofoed33 skriver:

Min bror som har en datter på snart to siger også, at på en god dag, svindene hun 2-3 til, men et par enkle gange måtte de skifte 7 gang på en dag. Og ville lige høre om det er sådan generelt. Man kan jo heller ikke nå og vaske tøj hver dag.

Hvor mange har du så af de lidt større størrelser? (62, 68 og 74, ved ikke hvor stor din lille guldklump er )

Nu har jeg lige talt .. Han bruger meget lidt i 62 nu men mest i 68

Kortærmede bodyer : 16 stk.

Langærmede bodyer : 18 stk.

Heldragter uden fødder : 21 stk.

Natdragter med fødder : 6 stk.

Bukser : 23 stk.

Trøjer : 23 stk.

Buksedragter og diverse : 5 stk.

Trøjer med hætte/jakker : 7 stk.

Strømpebukser : 6 stk.

Hagesmække : 8 stk.

Huer : 5 stk.

Håber du kunne bruge det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Kofoed.

Topp skriver:

jahh 44 er nok godt at have - den str. startede min søn i og han er født i uge 36...

jeg har brugt de der bukser med fødder i... hmm ved ikke hvad de hedder - men de er 1000 gange bedre en strømper der ryger af koooonstant hehe. tror jeg købte dem i H&M

Jamen jeg skal vist kigge efter lidt i de helt små størrelser. Heldigvis god tid endnu.

Noget der minder om strømpebukser eller hvad? Måske en blanding af sparke og strømpebuks?

Anmeld

12. marts 2011

Maja_4000

Det kommer an på hvor tit I har tid til at vaske 

Caroline gylper meget , og kan nemt bruge 4 - 6 stk. pr. dag Vil lige tilføje , at hagesmække tit kan redde en fra at skulle skifte ligeså meget tøj - Så dem har vi mange af :b

Men vi havde omkring 15 i 56 og kun 5 i 50 .. I 62 har vi .. 40 måske .. Og det er aaalt for mange ! 

Anmeld

12. marts 2011

Noneother

Kofoed33 skriver:

Så jeg skal bare have alt for mange i det første halve år og derefter trappe ned og ende omkring de 10-14 sæt tøj (pr barn) derefter?

Nøj jeg skal have meget endnu, hehe. godt de helst skal blive et lille halv år endnu.

Ja det lyder meget rigtigt. -og undgå for guds (og din) skyld ting hvor de skal bruge sokker til.
Spædbørn og sokker er noget djævelskab.

Du skal bare huske at i starten har man iihh så travlt med tilvænning og man er SÅ træt at det gør helt ondt! Derfor kan man ligeså godt ha´rigeligt, da man ikke gider at vaske hele tiden. Så hellere for meget end for lidt.

Anmeld

12. marts 2011

Kofoed.

Tullen85 skriver:

Jeg havde omkring 5 i størrelse 50 og 10 i 56, det var slet ikke nok, måtte sende min mor i mødrehjælpens genbrug for finde flere i 50 for han var en bette en. Så endte med omkring 20, som han brugte i 1½ månede. Han gik igennem 5-10 om dagen, gylpede meget og tissede udenfor alle babybleer...

Puha, kan høre jeg skal have mange flere body's, troede ellers jeg bare manglede 5-10 stk.

Anmeld

12. marts 2011

Topp

Kofoed33 skriver:

Jamen jeg skal vist kigge efter lidt i de helt små størrelser. Heldigvis god tid endnu.

Noget der minder om strømpebukser eller hvad? Måske en blanding af sparke og strømpebuks?

hmm jaa det er nok det letteste hvis jeg tager et bille og ligger ind - jeg har været super glad for alle dem jeg har købt af den slags - let at have med at gøre.... 2 sek - tager lige billede

Anmeld

12. marts 2011

Kofoed.

morethanperfect skriver:

Nu har jeg lige talt .. Han bruger meget lidt i 62 nu men mest i 68

Kortærmede bodyer : 16 stk.

Langærmede bodyer : 18 stk.

Heldragter uden fødder : 21 stk.

Natdragter med fødder : 6 stk.

Bukser : 23 stk.

Trøjer : 23 stk.

Buksedragter og diverse : 5 stk.

Trøjer med hætte/jakker : 7 stk.

Strømpebukser : 6 stk.

Hagesmække : 8 stk.

Huer : 5 stk.

Håber du kunne bruge det ..

Meget, så har jeg en mængde til en. Tusinde tak, skal jeg have skrevet ned. Hvor tit vasker du så cirka? 1 gang i uge eller mere?

Anmeld

12. marts 2011

morethanperfect

Kofoed33 skriver:

Meget, så har jeg en mængde til en. Tusinde tak, skal jeg have skrevet ned. Hvor tit vasker du så cirka? 1 gang i uge eller mere?

Hver dag .. Ej hvis det kun er hans tøj vasker jeg hver anden dag ..

Anmeld

12. marts 2011

morethanperfect

Hver dag .. Ej hvis det kun er hans tøj vasker jeg hver anden dag ..

.... Men der tæller stofbleer også med .. Og i og med han får grød vasker vi mange stofbleer

Anmeld

12. marts 2011

Topp

Topp skriver:

hmm jaa det er nok det letteste hvis jeg tager et bille og ligger ind - jeg har været super glad for alle dem jeg har købt af den slags - let at have med at gøre.... 2 sek - tager lige billede

sådan nogle her.... har dem i forskellige farver - de er goe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.