Hvor mange body's havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Kofoed.

Noneother skriver:

Ja det lyder meget rigtigt. -og undgå for guds (og din) skyld ting hvor de skal bruge sokker til.
Spædbørn og sokker er noget djævelskab.

Du skal bare huske at i starten har man iihh så travlt med tilvænning og man er SÅ træt at det gør helt ondt! Derfor kan man ligeså godt ha´rigeligt, da man ikke gider at vaske hele tiden. Så hellere for meget end for lidt.

Tænker også strømper og spædbørn ikke er den bedste blanding

Ja tænker også man max vasker tøj hver 3. dag ellers skal manden gøre det, hmm, tror jeg ikke sker hos os, så vil han heller lave mad og vaske op, såå tror alligevel det går an.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Kofoed.

morethanperfect skriver:

.... Men der tæller stofbleer også med .. Og i og med han får grød vasker vi mange stofbleer

Det var da alligevel tit, med så meget tøj... Men ja kommer vel an på mængden af stofbleer oveni.

Anmeld

12. marts 2011

Kofoed.

Topp skriver:

sådan nogle her.... har dem i forskellige farver - de er goe

Ej, det er da nogen jeg helt vildt godt kan lide. Man kunne købe dem i H&M? Hvor meget koster de cirka?

Anmeld

12. marts 2011

morethanperfect

Kofoed33 skriver:

Det var da alligevel tit, med så meget tøj... Men ja kommer vel an på mængden af stofbleer oveni.

Tja .. Jeg syns han bruger en del .. Hehe .. 

Og Oscar bruger altså sokker .. Tror det er forskelligt fra barn til barn om de vil ha dem på .. Han har fået strømper på siden han var helt nyfødt , og sover i en langærmet body og strømper

Anmeld

12. marts 2011

Topp

Kofoed33 skriver:

Ej, det er da nogen jeg helt vildt godt kan lide. Man kunne købe dem i H&M? Hvor meget koster de cirka?

har lige kigget på deres hjemmeside - de har de bukser i deres startpakker til 99 kr.  for 6 dele.. det er BILLIGT.. ellers har jeg bare stødt på dem af og til - men kan ikke huske prisen

Anmeld

12. marts 2011

Kofoed.

morethanperfect skriver:

Tja .. Jeg syns han bruger en del .. Hehe .. 

Og Oscar bruger altså sokker .. Tror det er forskelligt fra barn til barn om de vil ha dem på .. Han har fået strømper på siden han var helt nyfødt , og sover i en langærmet body og strømper

Har også to par sokker, bare fordi de er så små og søde, hehe.

Jamen det er jo forskelligt hvor meget de bruger, håber dog ikke jeg SKAL vaske hver dag, håber på hver anden eller 3., bare så man har lidt luft ind imellem også.

Anmeld

12. marts 2011

Kofoed.

Topp skriver:

har lige kigget på deres hjemmeside - de har de bukser i deres startpakker til 99 kr.  for 6 dele.. det er BILLIGT.. ellers har jeg bare stødt på dem af og til - men kan ikke huske prisen

Ja det synes jeg da godt nok også de er. Tænker de eller koster omkring 50 kr pr par.

Anmeld

12. marts 2011

morethanperfect

Kofoed33 skriver:

Har også to par sokker, bare fordi de er så små og søde, hehe.

Jamen det er jo forskelligt hvor meget de bruger, håber dog ikke jeg SKAL vaske hver dag, håber på hver anden eller 3., bare så man har lidt luft ind imellem også.

Altså i starten sover de jo mest så der tror jeg ikke du kommer til at vaske hver dag .. Altså hvis du ca har det dobbelte af mig .. Vi har aldrig vasket så meget tøj nogensinde som vi gør lige for tiden .. Men det klart når hans tøj og alt blir smurt ind i grød

Jeg tror godt du kan regne med at vaske hver 3 dag ca

Anmeld

12. marts 2011

Topp

Kofoed33 skriver:

Ja det synes jeg da godt nok også de er. Tænker de eller koster omkring 50 kr pr par.

har fundet nogle et andet sted..... der koster de 99,95 bare for bukserne

http://www.gipsykidz.dk/product_info.php?cPath=19_119_136&products_id=1474

Anmeld

12. marts 2011

Kofoed.

morethanperfect skriver:

Altså i starten sover de jo mest så der tror jeg ikke du kommer til at vaske hver dag .. Altså hvis du ca har det dobbelte af mig .. Vi har aldrig vasket så meget tøj nogensinde som vi gør lige for tiden .. Men det klart når hans tøj og alt blir smurt ind i grød

Jeg tror godt du kan regne med at vaske hver 3 dag ca

Men jeg skal jo nok ligge på sygehuset i minimun en uge, så ved ikke om de bliver ved med, at sove så meget (12-16 timer om dagen), og tænker også, at jeg nok sover når de begge endelig sover sammen, for mon ikke de har hver deres rytme, som tager noget tid før de harmonere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.