Fuck - jeg eller vi - har gjort det!!!!!!!1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Valle81

BlyViol skriver:

det da da bare for spændende.. har du gjort dig nogen tanker om din reaktion hvis svaret er ja, eller nej?

Ja det har jeg - alt for mange tror jeg:0)

Hvis jeg intet hører fra ham, så bliver jeg ikke skuffet sur eller noget - men så ved jeg at jeg har åbnet døren og jeg har gjort alt hvad jeg kan uden at presse ham op imod en mur og været en dum kælling:0)

Og jeg kan altid fortælle Asta at jeg har gjord hvad jeg unne uden at lyve og uden at hun en dag finder ud af at jeg har været modbydelig og evt gjort det sværere for hende at få et forhold til hendes far.

Hvis han siger ja - så er mine tanker at det skal gå meget stille. At han skal lære hende at kende gennem mig via snak og billeder osv - hvorefter han sp kan møde hende. Han mangler jo 7år af hendes liv. Og ellers skal alt være i Asta's tempo - som sikkert er ret hurtigt hvis det står til hende - hun vil elske det - så meget:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

CiSo

Valle81 skriver:

Tusind tak:0)

Jeres støtte betyder alt.

Jeg har en skøn kæreste - mand fra på næste lørdag - som støtter mig 10000000% i dette - men alligevel, så er det så ømtåeligt for mig - at jeg bare føler mig så usikker - og så at få skulderklap herinde - det gør mig så glad:0)

Ja, det hjælper altid med andres syn på sagen.. Selvom ens kære altid støtter en.

Glæder mig til opdateringen.. Og syntes virkelig at du fik skrevet det godt, uden det lød som om du forsøgte at presse ham til noget.. 

Anmeld

11. marts 2011

Vidunderligeunger

Valle81 skriver:

Ja det har jeg - alt for mange tror jeg:0)

Hvis jeg intet hører fra ham, så bliver jeg ikke skuffet sur eller noget - men så ved jeg at jeg har åbnet døren og jeg har gjort alt hvad jeg kan uden at presse ham op imod en mur og været en dum kælling:0)

Og jeg kan altid fortælle Asta at jeg har gjord hvad jeg unne uden at lyve og uden at hun en dag finder ud af at jeg har været modbydelig og evt gjort det sværere for hende at få et forhold til hendes far.

Hvis han siger ja - så er mine tanker at det skal gå meget stille. At han skal lære hende at kende gennem mig via snak og billeder osv - hvorefter han sp kan møde hende. Han mangler jo 7år af hendes liv. Og ellers skal alt være i Asta's tempo - som sikkert er ret hurtigt hvis det står til hende - hun vil elske det - så meget:0)

ihh, bliver helt rørt tror det ville være dejligt for Asta at møde hendes rigtite far, ikke mindst senere i livet, og det er et godt tidspunkt aldersmæssigt tror jeg.

Anmeld

11. marts 2011

tinasmor

Det lyder spændende. Har aldrig helt forstået hvordan man kan vide at man har et barn og så være ligeglad. Nu 7 år efter må man så håbe, at han springer på med det fine tilbud du har givet ham. Hvis ikke, så vil det helt sikkert være hans loss.

Anmeld

11. marts 2011

Hasselnødden

Valle81 skriver:

Jeg har kontaktet Asta's far........................... jeg ryster over det hele.

Hvis du har brug for lidt viden bagom så er her link

https://www.baby.dk/debat/94234pi1/boern-6-aar/har- brug-for-at-lufte-tanker-bekymringer-og-evt-faa-go de-raad.aspx

Her er hvad jeg har sendt til ham:

Jeg skriver til dig - et lidt mærkeligt forum at kontakte dig igennem - men her kunne jeg finde dig.

Jeg vil bare fortælle dig, at du skal vide, at hvis du på nogen måde eller noget tidspunkt skulle få lyst til at have et forhold til Asta, så er du altid velkommen til at kontakte mig.

Du skal vide at jeg aldrig har været sur på dig, været bitter eller andet. Jeg har altid og gør stadig - respekteret dit valg - men jeg er nødt til at kontakte dig og fortælle dig det - da jeg ikke ved om du ved det.

Du skal også vide at jeg kontakter dig 100% for Asta's skyld - ikke for min.

Håber ikke jeg træder dig over tæerene ved at skrive - men nu har jeg gjort det mit hjerte fortæller mig jeg skal gøre for Asta's skyld.

Christina

Nu er derkun at vente og se hvad fremtiden bringer:0)

Det er stærkt gået og det er et fint ligetil brev uden nogen form for hadefuld retorik eller grimme fornemmelser. Gode tanker du har gjort dig - super stærkt gået!

Anmeld

11. marts 2011

..

Jeg kender dig jo slet ikke, men du lyder som et sødt og uselvisk menneske. Jeg syntes det er et rigtigt fint brev og syntes det er godt du har sendt det - din datter har en god mor

Anmeld

11. marts 2011

Mira0911

Valle81 skriver:

Jeg har kontaktet Asta's far........................... jeg ryster over det hele.

https://www.baby.dk/debat/94234pi1/boern-6-aar/har- brug-for-at-lufte-tanker-bekymringer-og-evt-faa-go de-raad.aspx

Jeg skriver til dig - et lidt mærkeligt forum at kontakte dig igennem - men her kunne jeg finde dig.

Jeg vil bare fortælle dig, at du skal vide, at hvis du på nogen måde eller noget tidspunkt skulle få lyst til at have et forhold til Asta, så er du altid velkommen til at kontakte mig.

Du skal vide at jeg aldrig har været sur på dig, været bitter eller andet. Jeg har altid og gør stadig - respekteret dit valg - men jeg er nødt til at kontakte dig og fortælle dig det - da jeg ikke ved om du ved det.

Håber ikke jeg træder dig over tæerene ved at skrive - men nu har jeg gjort det mit hjerte fortæller mig jeg skal gøre for Asta's skyld.

Christina

Det bliver da spændende og se om du høre fra ham Søde... Synes det er flot du har skrevet til ham, for Asta's skyld... 

Anmeld

11. marts 2011

Kruse90

Smukt brev, jeg håber han kontakter dig for Asta's skyld.
Nu har du ihvertfald gjort dit

Anmeld

27. april 2011

muzen

hejsa har du hørt noget fra hendes far? og hvordan regerede han? faldt lige over det, da jeg var ved at rydde op

Anmeld

27. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Valle81 skriver:

Christina

Åh det er da bare vildt spændende uanset.

Jeg håber for din datter, at han gerne vil se hende. Men ellers er jeg sikker på at hun har et dejligt liv uden. 

Jeg synes det er stort og modigt af dig at tage kontakt. Mest af alt stort. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.