Fuck - jeg eller vi - har gjort det!!!!!!!1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Valle81

Hejsa,

Jeg laver lige en generel opdate:0)

Jeg hørte fra ham samme dag som vi sendte mailen til ham, han var kæmpe optimistisk og meget glad for at jeg havde skrevet.

Vi mailede sammen de efterfølgende dage - men vupti så pludselig hørte jeg ikke mere. Der er nu gået ca 6 uger siden eg har hørt noget.

Jeg tager det som at han alligevel ikke ønskede den kontakt han gav udtryk for og har trukket sig - men jeg fik skrevet alt det til ham som jeg ønskede han skulle vide og at bolden ligger hos ham nu, så nu må vi se om han i fremtiden kontakter mig igen.

Måske måske ikke, men nu har jeg gjort alt hvad jeg kan;0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

muzen

Valle81 skriver:

Hejsa,

Jeg hørte fra ham samme dag som vi sendte mailen til ham, han var kæmpe optimistisk og meget glad for at jeg havde skrevet.

Vi mailede sammen de efterfølgende dage - men vupti så pludselig hørte jeg ikke mere. Der er nu gået ca 6 uger siden eg har hørt noget.

Jeg tager det som at han alligevel ikke ønskede den kontakt han gav udtryk for og har trukket sig - men jeg fik skrevet alt det til ham som jeg ønskede han skulle vide og at bolden ligger hos ham nu, så nu må vi se om han i fremtiden kontakter mig igen.

Christina

MÆND ja undskyld mig. det var rigtig dejligt at du nu har fået lettet dit hjerte og at det hele nu er op til ham. nu kan du fortælle din datter at du har gjort det du kunne.

tak for opdate

Anmeld

27. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Valle81 skriver:

Hejsa,

Christina

Det lyder som om han både er glad og skræmt. Måske er der nogen i hans liv som ikke bryder sig om det 

Men ja, nu har du ihvertfald gjort hvad du kunne 

Anmeld

27. april 2011

Valle81

muzen skriver:

MÆND ja undskyld mig. det var rigtig dejligt at du nu har fået lettet dit hjerte og at det hele nu er op til ham. nu kan du fortælle din datter at du har gjort det du kunne.

tak for opdate

Ja du har ret:0)

Det jeg mindst forstår er at han svarer og tager kontakten tilbage med det samme i stedet for at tænke sig rigtig godt om inden.

Jeg ved at hans mor er meget syg af kræft og måske er der sket noget der der gør at han har trukket sig - men jeg ved det ikke.

Og ja, nu kan jeg fortælle Asta at mor har gjort alt hvad hun kan:0)

Christina

Anmeld

27. april 2011

Valle81

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det lyder som om han både er glad og skræmt. Måske er der nogen i hans liv som ikke bryder sig om det 

Men ja, nu har du ihvertfald gjort hvad du kunne 

Jeg tror ikke der er nogen i hans liv der ikke bryder sig om det, ved at hans mor er meget syg af kræft og måske er der sket noget der der gr at han har trukket sig eller har haft "andet at tænke på".

Så nu må vi se om fremtiden bringer nyt - lover jeg opdaterer hvis jeg hører mere:0)

Christina

Anmeld

27. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Valle81 skriver:

Jeg tror ikke der er nogen i hans liv der ikke bryder sig om det, ved at hans mor er meget syg af kræft og måske er der sket noget der der gr at han har trukket sig eller har haft "andet at tænke på".

Så nu må vi se om fremtiden bringer nyt - lover jeg opdaterer hvis jeg hører mere:0)

Christina

Ja ok, sygdom kan selfølgelig fylde meget.

Endelig opdater hvis der sker nyt i sagen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.