Fuck - jeg eller vi - har gjort det!!!!!!!1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.570 visninger
25 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Valle81

Jeg har kontaktet Asta's far........................... jeg ryster over det hele.

Hvis du har brug for lidt viden bagom så er her link

https://www.baby.dk/debat/94234pi1/boern-6-aar/har- brug-for-at-lufte-tanker-bekymringer-og-evt-faa-go de-raad.aspx

Her er hvad jeg har sendt til ham:

Jeg skriver til dig - et lidt mærkeligt forum at kontakte dig igennem - men her kunne jeg finde dig.

Jeg vil bare fortælle dig, at du skal vide, at hvis du på nogen måde eller noget tidspunkt skulle få lyst til at have et forhold til Asta, så er du altid velkommen til at kontakte mig.

Du skal vide at jeg aldrig har været sur på dig, været bitter eller andet. Jeg har altid og gør stadig - respekteret dit valg - men jeg er nødt til at kontakte dig og fortælle dig det - da jeg ikke ved om du ved det.

Du skal også vide at jeg kontakter dig 100% for Asta's skyld - ikke for min.

Håber ikke jeg træder dig over tæerene ved at skrive - men nu har jeg gjort det mit hjerte fortæller mig jeg skal gøre for Asta's skyld.

Christina

Nu er derkun at vente og se hvad fremtiden bringer:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Vidunderligeunger

hvor spændende!! læste godt din anden tråd, fik bare ikke svaret 

men det synes jeg var fint skrevet ihh, spændende hvad han skriver, hvis han gør det.. håber du opdaterer!!

Anmeld

11. marts 2011

Valle81

BlyViol skriver:

hvor spændende!! læste godt din anden tråd, fik bare ikke svaret 

men det synes jeg var fint skrevet ihh, spændende hvad han skriver, hvis han gør det.. håber du opdaterer!!

Det skal du slet ikke tænke på - den anden tråd var meget for min egen skyld for at få sat ord på mine tanker - og lidt finde ud af at jeg nok ikke var helt skør:0)

Jeg er MEGET spændt og nervøs - tænk hvis han svarer - og tør man åbne i frygt for hvad der kan stå?????

Jeg over jeg opdaterer,så snart der er noget at berette:0)

Anmeld

11. marts 2011

muzen

sådan du er så sej.

håber det er positivt svar du får

Anmeld

11. marts 2011

CiSo

Hvor er det spændende!! Syntes det er super godt det du har skrevet.. 

Anmeld

11. marts 2011

Dittemor26

Flot brev og flot gjort

Anmeld

11. marts 2011

Valle81

muzen skriver:

sådan du er så sej.

håber det er positivt svar du får

Tusind tak:0)

Det håber jeg også:0)

Anmeld

11. marts 2011

Vidunderligeunger

Valle81 skriver:

Det skal du slet ikke tænke på - den anden tråd var meget for min egen skyld for at få sat ord på mine tanker - og lidt finde ud af at jeg nok ikke var helt skør:0)

Jeg er MEGET spændt og nervøs - tænk hvis han svarer - og tør man åbne i frygt for hvad der kan stå?????

Jeg over jeg opdaterer,så snart der er noget at berette:0)

det da da bare for spændende.. har du gjort dig nogen tanker om din reaktion hvis svaret er ja, eller nej?

Anmeld

11. marts 2011

Valle81

CiSo skriver:

Hvor er det spændende!! Syntes det er super godt det du har skrevet.. 

Tusind tak:0)

Jeres støtte betyder alt.

Jeg har en skøn kæreste - mand fra på næste lørdag - som støtter mig 10000000% i dette - men alligevel, så er det så ømtåeligt for mig - at jeg bare føler mig så usikker - og så at få skulderklap herinde - det gør mig så glad:0)

Anmeld

11. marts 2011

Valle81

Dittemor26 skriver:

Flot brev og flot gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.